×
×

داوران معرفی شدند

  • کد نوشته: 178176
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • پویا سرایی مدرس و آهنگساز، از برگزاری جشنواره موسیقی «صبا» در سه سبک سنتی، کلاسیک و تلفیقی با میزبانی دانشگاه صنعتی شریف خبر داد. پویا سرایی مدرس، نوازنده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته جشنواره موسیقی «صبا» در سه سبک سنتی، کلاسیک و […]

    داوران معرفی شدند
  • پویا سرایی مدرس و آهنگساز، از برگزاری جشنواره موسیقی «صبا» در سه سبک سنتی، کلاسیک و تلفیقی با میزبانی دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

    پویا سرایی مدرس، نوازنده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته جشنواره موسیقی «صبا» در سه سبک سنتی، کلاسیک و تلفیقی روزهای ۹ تا ۱۱ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

    وی ادامه داد: آثار منتخب دانشجویان این جشنواره دانشجویی در سبک های سنتی، کلاسیک و تلفیقی طی سه روز متوالی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی شریف میزبان دانشجویان خواهند بود. ضمن اینکه در پایان هر روز مخاطبان داخل سالن و همچنین هیات داوران جشنواره که اعضای آن را جمعی از اساتید و بزرگان موسیقی کشور تشکیل می دهند، اجرای برگزیده هر روز را انتخاب می کنند.

    سرایی توضیح داد: بر اساس برنامه ای که از سوی کانون موسیقی دانشگاه صنعتی شریف انجام گرفته، طی روزهای جشنواره، هر روز ۲ اجرا و در مجموع شش اجرا برگزیده خواهد شد که گروه های برگزیده توسط کانون موسیقی دانشگاه شریف و اپلیکیشن موسیقی «نواک» جهت ادامه فعالیت هنری خود مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

    این نوازنده و مدرس دانشگاه با اشاره به ترکیب هیات داوران جشنواره گفت: محمد سریر، حسن ریاحی، مهسا خوئی، داریوش پیرنیاکان، فرزین طهرانیان، فردین خلعتبری و من اعضای هیات داوران جشنواره موسیقی «صبا» را تشکیل می دهند که تصور می کنم این ترکیب می تواند بر بار علمی و موسیقایی جشنواره تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=178176
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *