×
×

انتخاب خوانندگان گروه کُر

  • کد نوشته: 177597
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • نادر مشایخی با «لیرشاه» برای آهنگسازی و طراحی موسیقی همراه شد

    انتخاب خوانندگان گروه کُر
  • نادر مشایخی موزیسین، کار آهنگسازی و طراحی موسیقی نمایش «لیرشاه» به کارگردانی مسعود دلخواه را عهده دار شد.

    مسعود دلخواه کارگردان «لیرشاه» که قصد دارد این اثر نمایشی را تیر و مرداد سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد درباره روند تولید و انتخاب عوامل مختلف «لیرشاه» به خبرنگار مهر گفت: به تازگی آقای نادر مشایخی از هنرمندان شناخته شده موسیقی به گروه نمایش «لیرشاه» پیوست و قبول کرد آهنگسازی و طراحی موسیقی کل پروژه «لیرشاه» را عهده دار شود.

    وی ادامه داد: آقای مشایخی روز پنجشنبه ۱۵ فروردین برای انتخاب خوانندگان گروه کُر نمایش، تست گرفت و ممکن است فراخوانی هم در این زمینه منتشر شود.

    کارگردان نمایش «لیرشاه» ضمن اظهار خوشحالی از حضور نادر مشایخی به عنوان آهنگساز و طراح موسیقی این اثر یادآور شد: ما در زمانی که قصد انتخاب آهنگساز برای نمایش «لیرشاه» را داشتیم به دنبال آهنگسازی شایسته بودیم. دوستانی که با موسیقی آشنایی داشتند پیشنهاد دادند که آقای نادر مشایخی بهترین گزینه برای آهنگسازی نمایش «لیرشاه» است و بعد از ۲ جلسه گفتگویی که با آقای مشایخی داشتیم خیلی سریع به دیدگاه های مشترک رسیدیم.

    دلخواه اظهار کرد: آقای مشایخی هنرمندی با منزلت، سواد و شناخت در عرصه موسیقی است و بسیار مدرن فکر می کند. او دارای دید تئاتری در موسیقی است و در موسیقی خود، تصویر و اجرا را می بیند.

    وی در پایان اعلام کرد که تمرین های نمایش «لیرشاه» در حال برگزاری است و به زودی گروه بازیگری این نمایش نیز تکمیل می شود.

    پیش از این حضور اکبر زنجانپور، مرتضی اسماعیل کاشی و رحیم نوروزی در نمایش «لیرشاه» قطعی شده بود و شیما میرحمیدی نیز به عنوان طراح صحنه و لباس این نمایش حضور دارد.

    عکس های خبر از علیرضا شیوا است.

    https://musiceiranian.ir/?p=177597
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *