×
×

از همکاری با احمد پژمان تا هانس زیمر و دیوید لینچ

  • کد نوشته: 175057
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • با جستجو در گوگل نام بسیاری از سینماگران ایرانی‌تبار را می‌بینیم که در هالیوود مشغول به کار هستند؛ اما این موضوع درباره موزیسین‌ها خیلی صادق نیست و کمتر موزیسین ایرانی به هالیوود راه یافته که شاید معروف‌ترین نمونه آن «رامین جوادی» باشد. در این میان، هنرمند دیگری با نام «رامین کوشا» آهنگساز و موسیقی‌دان ایرانى-آمریکایى […]

    از همکاری با احمد پژمان تا هانس زیمر و دیوید لینچ
  • با جستجو در گوگل نام بسیاری از سینماگران ایرانی‌تبار را می‌بینیم که در هالیوود مشغول به کار هستند؛ اما این موضوع درباره موزیسین‌ها خیلی صادق نیست و کمتر موزیسین ایرانی به هالیوود راه یافته که شاید معروف‌ترین نمونه آن «رامین جوادی» باشد. در این میان، هنرمند دیگری با نام «رامین کوشا» آهنگساز و موسیقی‌دان ایرانى-آمریکایى هم دیگر لژیونر این سرزمین است که در زمینه ساخت موسیقی با بسیاری از کارگردان‌ها همچون «دیوید لینچ» (در فیلم Victor Walk) همکاری داشته است.

    رامین کوشا که از هفت‌سالگى فراگیرى ساز پیانو و تئورى موسیقى را در ایران آغاز کرد، پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقى فیلم به آمریکا مهاجرت کرد و ابتدا در لس‌آنجلس وارد دانشگاه موسیقى «CSUN» در رشته آهنگسازى فیلم شد و بعد هم تحصیلات خود را در دانشگاه «UCLA Extension» ادامه داد. او در این مدت، به‌صورت خصوصى از محضر استادانى چون احمد پژمان، «بروس براتون» و «یان کروز» بهره برده و بعد از پایان دوره تحصیلى، در کنار آهنگسازان نامدار هالیوودى مانند هانس زیمر، کریستوفر یانگ و دیوید نیومن مشغول کار شد.

    استودیوی موسیقی رامین کوشا هم‌اکنون در لس‌آنجلس است و تاکنون برای بیش از ۴۰ فیلم آمریکایی، سریال تلویزیونی و مستند همچون «Killing Fields»، «Five Thirteen»، «Shatkando» و «۱th Born» موسیقى متن ساخته است. او چندین جایزه در زمینه موسیقى فیلم دریافت کرده که آخرین اثر او «The Second Coming Of Christ» وارد دوره اول اسکار ۲۰۱۸  شده است.

    رامین کوشا علاوه بر سینماگران هالیوودی، با کارگردان‌های ایرانی همچون فرهاد نجفی در فیلم «اتاق شماره صفر» هم همکاری داشته و قرار است موسیقی یکی از فیلم‌های داخلی را بسازد که جزئیات آن به زودی از سایت موسیقی ما اعلام می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=175057
       
    برچسب ها رامین کوشا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *