×
×

انتشار چند اثر ویژه

  • کد نوشته: 172878
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر موسسه «جوان» از انتشار یک آلبوم صوتی کودکانه با حضور مرضیه برومند و هنگامه مفید و ارایه چند اثر موسیقایی ویژه خبر داد. نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های جدید این موسسه بیان کرد: تا روز ۲۷ بهمن یک آلبوم جدید صوتی […]

    انتشار چند اثر ویژه
  • مدیر موسسه «جوان» از انتشار یک آلبوم صوتی کودکانه با حضور مرضیه برومند و هنگامه مفید و ارایه چند اثر موسیقایی ویژه خبر داد.

    نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های جدید این موسسه بیان کرد: تا روز ۲۷ بهمن یک آلبوم جدید صوتی کودکانه با عنوان «موش تا موش» به آهنگسازی و مدیریت هنری رامین کهن در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. در این آلبوم مرضیه برومند نویسنده و کارگردان تئاتر به همراه هنگامه مفید نویسنده، شاعر و بازیگر تئاتر به عنوان راوی حضور خواهند داشت و تصور می کنم با توجه به محتوایی که برای آلبوم در نظر گرفته شده مخاطبان کودک و نوجوان شنونده یک اثر جالب توجه در این حوزه خواهند بود.

    وی ادامه داد: «تا ابد ابری» نیز عنوان تازه ترین آلبوم علی جعفری پویان نوازنده است که این هنرمند در آلبوم جدیدش آثار ۱۰ آهنگساز ایرانی را اجرا کرده است. در این آلبوم آثار هنرمندان مطرحی چون ناصر چشم‌آذر، کارن همایونفر، ایمان جعفری پویان، احسان بیرقدار، علی بهادری (نویان)، رضا خسروی، آرش بادپا، احمد میرمعصومی، فرهاد هراتی و زنده یاد بابک بیات اجرا شده که به طور حتم می تواند مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گیرد. این آلبوم نیز به زودی از سوی موسسه نشر و پخش جوان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

    مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» با اشاره به دیگر محصولاتی که قرار است تا پایان سال جاری در دسترس مخاطبان قرار گیرد، بیان کرد: «بشنو از نو» با هنرمندی بهرام دهقانیار مجموعه ای متشکل از موسیقی فولکلور اقوام ایران، «نوایی ۲» با حضور استاد پور عطایی از هنرمندان برگزیده موسیقی نواحی ایران و «برای کامیون ها» با هنرمندی ماکان اشگواری از هنرمندان فعال عرصه موسیقی الکترونیک آثار دیگری هستند که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان سال جاری برای مخاطبان ارایه می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=172878
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *