×
×

رونمایی از «ایرانِ جان» در «فرمول یک»

  • کد نوشته: 172804
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجت اشرف‌زاده گفت: شاید بعضی‌ها بپرسند خواننده‌ای که می‌تواند عاشقانه بخواند و کنسرت‌هایش را پر کند، چه لزومی دارد برای وطن کار بخواند ولی ما ۴ نفر با افتخار این کار را کردیم چون همیشه با مردم هستیم. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، سیدعلی ضیا مجری برنامه «فرمول یک»، شنبه شب میزبان مهدی یغمایی و […]

    رونمایی از «ایرانِ جان» در «فرمول یک»
  • حجت اشرف‌زاده گفت: شاید بعضی‌ها بپرسند خواننده‌ای که می‌تواند عاشقانه بخواند و کنسرت‌هایش را پر کند، چه لزومی دارد برای وطن کار بخواند ولی ما ۴ نفر با افتخار این کار را کردیم چون همیشه با مردم هستیم.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، سیدعلی ضیا مجری برنامه «فرمول یک»، شنبه شب میزبان مهدی یغمایی و حجت اشرف زاده خواننده و بهنام کریمی آهنگساز برای گفتگو درباره قطعه «ایرانِ جان» بود.

    یغمایی در ابتدا درباره این برنامه گفت: این کار بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو معدود کارهای من است که اینگونه بازخوردهایی از آن دارم. فکر می‌کنم به خاطر شعر سعدی است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ورزش می‌کنم و کل زندگی‌ام رژیم است! هر روز در چندین وعده غذا می‌خورم و کم خوردن وعده غذایی، برای کسی که می‌خواهد متابولیسم بدنش برود و لاغر شود مفید است!

    خواننده «من عاشقت شدم» تصریح کرد: برای من باعث افتخار است که برای کشورم کاری کنم. مردم عزیزم بدانند ما برای شما و در کنار شما هستیم. ما بی درد نیستیم. نه مرفهیم نه بی درد و برای شما و در کنار شما هستند. حواسمان هست که کرمانشاه و کوهبنان کرمان مشکل دارد. حواسمان هست در خوزستان مردم نمی توانند نفس بکشند. جای رضا و حامد خالی است و حرف آنها هم همین است. این کار برگ سبزی است تحفه درویش.

    یغمایی تاکید کرد: مثل همه وقتهایی که این فرصت به من داده شده تا در برنامه زنده مستقیم با مردم حرف بزنم، می خواهم به شما بگویم می دانم اگر شما نباشید هیچ اسمی از ما جایی نمی آید. دل من با شما است.

    در ادامه حجت اشرف زاده نیز در سخنانی گفت: هر صدایی که از خوانندگان این مجموعه می شنوید صدای شما است، صدای عاشقی و غم و شادی شما است. تمام این سالها این بچه ها تلاش کرده اند و برای شما خوانده اند و نیازی به تعریف ندارد. آنچه نیاز ما است با شما بودن و در کنار شما بودن است.

    وی افزود: می دانم که هنوز کرمانشاه مشکلات بسیاری دارد و هنوز در جایی به نام کوهبنان هموطنانمان منتظر دستان شما مردم هستند.

    این خواننده با بیان اینکه صدای ما صدای عاشقی شما، غم شما و شادی شما است و هر کاری می کنیم برای شما است، یادآور شد: از زمانی که زن ها و بچه ها و جوانان در شهرهای مرزی پافشاری می کردند تا یک وجب از خاکمان را به دشمن ندهند تا به حال که هنرمندان درباره وطن کار می کنند، خواندن برای وطن احساس سربلندی دارد.

    اشرف زاده تصریح کرد: شاید بعضی ها بپرسند خواننده ای که می تواند عاشقانه بخواند و کنسرتهایش را پر کند، چه لزومی دارد برای وطن کار بخواند ولی ما ۴ نفر با افتخار این کار را کردیم چون همیشه با مردم هستیم.

    وی خطاب به ضیا گفت: علی جان تو روند نقد را در برنامه ات پررنگ کرده ای. نقدی که سازنده است. کسی برای من در فضای مجازی نقد می نویسد از او ممنونم چون میدانم حجت اشرف زاده ای در ذهن او است که می خواهد همیشه به همان خوبی باشد. در برنامه تو هم دریچه ای باز شده است.

    این خوانده تصریح کرد: علی ضیا این تغییر را در برنامه اش ایجاد کرده تا نقد کند و کسانی که در گذشته از او نامدارتر بوده اند بیاموزند و بدانند که مردم ما مطالبه گر هستند و حقشان را می خواهند. من این رویکرد را به تو تبریک می گویم.

    اشرف زاده در پایان گفت: تنها انتقامی که می شود از سختی ها گرفت شادمانی است و موسیقی شاید التیامی بر بخشی از سختی هایتان باشد امیدوارم هرجا هستید موسیقی زندگی تان حذف نشود.

    بهنام کریمی، آهنگساز قطعه «ایران جان» نیز در پایان گفت: ایده اولیه این کار درباره ایران به من سفارش داده شد و می خواستیم تعدادی خواننده را در کنار هم قرار بدهیم. قرار شد چهار خواننده در کنار هم باشند. رضا جان صادقی بندرعباس بود و نتوانست بیاید. حامد همایون هم سر برنامه بود. این اولین بار بود برای ایران کاری ساخته شد که چهار خواننده در کنار هم قرار گرفتند.

    در این برنامه همچنین به خواست ضیا، یغمایی و اشرف زاده قطعاتی را به صورت زنده روی آنتن خواندند و شوخی هایی نیز بین مجری و مهمانان رد و بدل شد. «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه ها هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=172804
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *