×
×

سالار عقیلی در «ای ایران» تلویزیون

  • کد نوشته: 172734
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • برنامه موسیقیایی «ای ایران» که دو روز است از شبکه اول پخش می‌شود، امشب میزبان سالار عقیلی ـ خواننده ـ است. مقداد مومن‌نژاد ـ تهیه‌کننده «ای ایران» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا از «ای ایران» به عنوان جشنواره‌ای تلویزیونی یاد کرد و گفت: این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس از یازدهم بهمن به روی آنتن […]

    سالار عقیلی در «ای ایران» تلویزیون
  • برنامه موسیقیایی «ای ایران» که دو روز است از شبکه اول پخش می‌شود، امشب میزبان سالار عقیلی ـ خواننده ـ است.

    مقداد مومن‌نژاد ـ تهیه‌کننده «ای ایران» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا از «ای ایران» به عنوان جشنواره‌ای تلویزیونی یاد کرد و گفت: این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس از یازدهم بهمن به روی آنتن رفته است و پخش آن تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در واقع ما یک جشنواره تلویزیونی برای انتخاب بهترین اثر ملی هستیم؛ یعنی آهنگ‌هایی که درباره ایران در تلویزیون مجوز پخش دارند و مرکز موسیقی صداوسیما نسخه‌ای از آن آهنگ را دارد را به نظرسنجی گذاشته‌ایم.

    او ادامه داد: این آهنگ‌ها در چهار گروه پاپ، سنتی، انقلابی و محلی تقسیم‌بندی شده‌اند و اعضای هر گروه با خود آن گروه رقابت خواهند داشت.

    مومن‌نژاد درباره مراحل مختلف این جشنواره اظهار کرد: ما سه مرحله‌ ابتدایی،‌ نیمه‌نهایی و نهایی داریم که در مرحله ابتدایی از هر گروه هفت نفر به انتخاب مردم برگزیده می‌شوند، در مرحله نیمه‌نهایی از هر گروه سه نفر با رأی مردم انتخاب خواهند شد،‌ در نهایت در آخرین قسمت برنامه از هر گروه یک نفر به عنوان برنده نهایی اعلام خواهد شد.

    تهیه‌کننده برنامه «ای ایران» به مهمان‌های این برنامه هم اشاره‌ای کرد و گفت: امشب گروه موسیقی محلی و سالار عقیلی مهمان برنامه هستند. شب گذشته آقای صنعتگر و آقای کارونی از اهواز مهمان ما بودند. آقای کارونی موسیقی عربی خواند. اولین بار بود که در تلویزیون ما فردی با لباس عربی موسیقی عربی می‌خواند. شب اول برنامه نیز آقایان حامی و گلریز در برنامه ما حضور داشتند.

    مومن‌نژاد ادامه داد: ما هر شب تقریبا سه مهمان داریم که البته تعداد نهایی مشخص نیست و فردا شب هم خشایار اعتمادی و یک گروه موسیقی محلی مهمان ما هستند.

    برنامه «ای ایران» با اجرای امیرحسین مدرس هر شب در ایام دهه فجر به طور زنده و به مدت ۹۰ دقیقه پس از سریال «ستارخان» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=172734
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *