×
×

گزارش تصویری از تمرین کنسرت این خواننده

  • کد نوشته: 172500
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • مجید نباتی خواننده پاپ کشورمان، ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری در برج آزادی به روی صحنه می‌رود. این خواننده قرار است در این کنسرت، منتخبی از قطعات عاشقانه‌اش را به اجرا دربیاورد. نباتی که همه وی را با آهنگ «همسفر» می‌شناسند، پیش‌ازاین قرار بود ۸ بهمن‌ماه کنسرتی را برگزار کند اما به دلیل مصادف شدن این […]

    گزارش تصویری از تمرین کنسرت این خواننده
  • مجید نباتی خواننده پاپ کشورمان، ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری در برج آزادی به روی صحنه می‌رود.

    این خواننده قرار است در این کنسرت، منتخبی از قطعات عاشقانه‌اش را به اجرا دربیاورد.

    نباتی که همه وی را با آهنگ «همسفر» می‌شناسند، پیش‌ازاین قرار بود ۸ بهمن‌ماه کنسرتی را برگزار کند اما به دلیل مصادف شدن این روز با ایام فاطمیه، کنسرت در روز ۱۹ بهمن‌ماه روی صحنه خواهد رفت.

    وی که علاوه بر خوانندگی به کار آهنگسازی و ترانه‌سرایی نیز مشغول است و سابقه اجراهای ارگانی زیادی را در کارنامه کاری خود دارد، درباره کنسرت بهمن‌ماه خود گفت: « اجرای بهمن‌ماه، نخستین کنسرت رسمی بنده محسوب می‌شود و برای این اجرا قطعات عاشقانه‌ای چون «همسفر» که از کارهای معروف من است را روی صحنه خواهم برد.»

    مجید نباتی درباره برنامه‌ریزی آینده‌اش گفت: «پس از کنسرت تهران، تور کنسرت در شهرستان را خواهیم داشت. در حال حاضر هم تولید آلبوم دومم را آغاز کرده‌ام و قطعاً پیش از انتشار دومین آلبوم، چندین تک آهنگ را منتشر می‌کنم.»

    سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، آرمان تیرماهی (گیتار باس)، مجتبی تقی پور (گیتار کلاسیک)، سجاد نروزی (پرکاشن) و کامیار عبدی (درامز) اعضای ارکستر مجید نباتی را به رهبری محسن نامدار تشکیل می‌دهند.

    گفتنی است، این کنسرت به تهیه‌کنندگی رسول دلریش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به این سامانه مراجعه نمایند.

    عکاس: عرفان زاده سلطان

    https://musiceiranian.ir/?p=172500
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *