×
×

برنامه‌های موسیقایی در «مگامال»

  • کد نوشته: 172133
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر برگزاری کنسرت های موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» از برگزاری کنسرت کرمانجی محسن میرزازاده در تالار وحدت و تدارک چند کنسرت موسیقایی در پردیس سینمایی «مگامال» سخن گفت. احسان میرضیایی مدیر برگزاری کنسرت های موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کنسرت جدید این مجموعه بیان کرد: طبق برنامه ریزی […]

    برنامه‌های موسیقایی در «مگامال»
  • مدیر برگزاری کنسرت های موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» از برگزاری کنسرت کرمانجی محسن میرزازاده در تالار وحدت و تدارک چند کنسرت موسیقایی در پردیس سینمایی «مگامال» سخن گفت.

    احسان میرضیایی مدیر برگزاری کنسرت های موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کنسرت جدید این مجموعه بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته روز سوم اسفند ماه گروه موسیقی «نوشه» کنسرتی را ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار می کند. روز ۱۵ اسفند ماه نیز کنسرت کرمانجی محسن میرزازاده یکی از معدود خوانندگان این منطقه کشورمان در همین تالار برگزار می شود.

    وی افزود: برنامه دیگری که در حوزه موسیقی نواحی مدنظر داریم انتشار اولین آلبوم گروه موسیقی «سازینه» به سرپرستی پیمان بزرگ نیاست که با توجه به حساسیت های سرپرست و هنرمندان این گروه برای کیفیت آلبوم، پروژه قابل اهمیتی برای ماست و امیدوارم بتوانیم با در نظر گرفتن این حساسیت ها، آن را تا پیش از تعطیلات نوروز منتشر کنیم.

    پیمانکار برگزاری کنسرت های پردیس سینمایی «مگامال» با اشاره به برنامه های موسیقایی  این مجموعه نیز توضیح داد: برای این مجموعه نیز برنامه های متفاوتی تا پایان سال جاری در نظرگرفته شده که از آن جمله می توان به برگزاری کنسرت گروه موسیقی «پالس» در تاریخ ۱۸ اسفند اشاره کرد. البته با توجه به استقبالی که مخاطبان از برگزاری کنسرت در این مکان مجهز ۳۰۰ نفره به عمل آورده اند برنامه های دیگری برای برگزاری کنسرت طراحی کردیم که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    میرضیایی ادامه داد: تالار اجرای کنسرت پردیس سینمایی «مگامال» یکی از مکان های مجهز است که تاکنون چند گروه موسیقی اقوام ایران از جمله «روناک»، «آوای موج» و خوانندگانی چون علیرضا روزگار، ایمان سیاهپوشان، هژیر مهرافروز و محسن میرزازاده در آن کنسرت های پرمخاطبی را برگزار کردند، به همین جهت بنا داریم کنسرت های دیگری را سال آینده برگزار کنیم.

    وی درباره حضور ستارگان موسیقی پاپ در این مجموعه تصریح کرد: با توجه به گنجایش ۳۰۰ نفره سالن، به طور طبیعی کمتر خواننده مطرحی راضی می شود که در این مکان کنسرت برگزار کند اما این تالار قابلیت های فراوانی به لحاظ صدا دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=172133
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *