×
×

متوقف نمی‌شویم

  • کد نوشته: 165191
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه ها» از آغاز دور پنجم اجرای این برنامه‌ها در تماشاخانه پایتخت با برگزاری چند برنامه جدید خبر داد. رضا دادویی طراح و مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه‌ها» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دور پنجم این رویداد موسیقایی بیان کرد: خوشبختانه پرفورمنس موسیقی «شب شنبه ها» پس […]

    متوقف نمی‌شویم
  • مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه ها» از آغاز دور پنجم اجرای این برنامه‌ها در تماشاخانه پایتخت با برگزاری چند برنامه جدید خبر داد.

    رضا دادویی طراح و مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه‌ها» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دور پنجم این رویداد موسیقایی بیان کرد: خوشبختانه پرفورمنس موسیقی «شب شنبه ها» پس از فراز و نشیب های بسیار به پنجمین دوره خود رسید و بسیار هم خوشحالیم که این رویداد فرهنگی و هنری با بیش از ۵۰ اجرا از جمله مستمرترین برنامه ها در حوزه موسیقی و پرفورمنس سال های اخیر است.

    وی ادامه داد: پروژه «شب شنبه ها» از اوایل سال ۹۴ با رویکرد حمایت از گروه های موسیقی تجربی و مستقل و بر پایه تعامل هنرهای نمایشی، تجسمی، ادبیات با موسیقی شکل گرفته و با وجود فراز و فرودهای بسیار و تلاش‌های زیاد برای متوقف کردن این برنامه و کپی برداری از قالب و محتوای آن با عناوین مختلف، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این برنامه مصمم است تا همچنان بر حمایت خود از گروه‌های خوب و خلاق و تازه کار و نسل جوان خوش فکر و با استعداد و هنرمندان پیشکسوت در حوزه های مختلف موسیقی ادامه دهد.

    طراح و مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه ها» در معرفی برنامه های جدید دور پنجم پروژه «شب شنبه ها» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۱۹ روز شنبه دوم دی ماه گروه «طهران پارک» به سرپرستی امین برهان و گروه «بیگانگان» به سرپرستی امیر اردلان و ساعت ۲۱ گروه «مون هد» با عنوان «افق رویداد» در تماشاخانه پایتخت تهران به اجرای برنامه می پردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=165191
       
    برچسب ها رضا دادویی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *