×
×

کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه

  • کد نوشته: 164458
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه برای علامندان فرهنگ و هنر و ادبیات ایرانی برگزار شد. به گزارش ایسنا، کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه برای علامندان فرهنگ و هنر و ادبیات ایرانی برگزار شد. کنسرت اول […]

    کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه
  • کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه برای علامندان فرهنگ و هنر و ادبیات ایرانی برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، کنسرت دو گروه هنری مجید درخشانی و شهرام ناظری در محل سالن عزیزیه شهر قونیه برای علامندان فرهنگ و هنر و ادبیات ایرانی برگزار شد.

    کنسرت اول توسط مجید درخشانی و گروهش در قطعاتی در دستگاه شورو همایون اجرا شد و تصنیف زیبای مستان سلامت می‌کنند، شجریان توسط این گروه و با همراهی علاقمندان بازخوانی شد.

    کنسرت دوم به فاصله یک ساعت توسط شهرام ناظری و گروه هنریش برای علاقمندان اجرا شد.

    در این کنسرت «اسین چلپی»، قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی مولانا و «عبدالستار یارار»، مدیرکل توریسم و فرهنگ قونیه به رسم یادبود هدایایی را به شهرام ناظری اهدا کردند.

    «یارار» از حاضرین در کنسرت بخاطر نامناسب بودن سالن اجرا عذرخواهی کرد و قول داد سال آینده مکان مناسبی را برای این کار اختصاص دهد.

    مجید درخشانی در حاشیه برگزاری کنسرت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اینکه در شهر مولانا برای علاقمندان پر احساس فرهنگ و هنر ایرانی این کنسرت را برگزار کردیم، احساس بسیار خوبی دارم.

    وی تصریح کرد: در شهر قونیه با استاد شجریان کنسرت‌های بسیار زیبا و خوبی را برای علاقمندان اجرا کردیم و از خداوند شفای عاجل ایشان را خواهانم‌.

    https://musiceiranian.ir/?p=164458
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *