×
×

با اجرای پنج گروه مختلف در تالار سوره حوزه هنری

  • کد نوشته: 164450
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • بیست و چهارمین محفل موسیقایی «شب آواز ایرانی» با اجرای پنج گروه مختلف در تالار سوره حوزه هنری میزبان علاقه مندان موسیقی بود. بیست و چهارمین مراسم «شب آواز ایرانی» شنبه ۲۵ آذر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. داوری و کارشناسی این مسابقه آواز را  فریدون شهبازیان، مظفر شفیعی و علی اصغر شاه […]

    با اجرای پنج گروه مختلف در تالار سوره حوزه هنری
  • بیست و چهارمین محفل موسیقایی «شب آواز ایرانی» با اجرای پنج گروه مختلف در تالار سوره حوزه هنری میزبان علاقه مندان موسیقی بود.

    بیست و چهارمین مراسم «شب آواز ایرانی» شنبه ۲۵ آذر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. داوری و کارشناسی این مسابقه آواز را  فریدون شهبازیان، مظفر شفیعی و علی اصغر شاه زیدی بر عهده داشتند.

    نوذر گودرزی خواننده و حمید فدایی نوازنده تار با انتخاب شعری از مولانا اولین گروهی بودند که در این مسابقه به اجرا پرداختند. گروه دوم هم متشکل از صابر جعفریان خواننده و الیاس جهانگیری نوازنده سه تار  بر اساس شعری از حافظ، قطعه دوم این محفل را نواختند.

    فرهاد فرامرزی خواننده و رامین آشنا نوازنده تار هم در سومین نوبت آوازخوانی و اجرای موسیقی بیست و چهارمین «شب آواز ایرانی» روی صحنه رفتند. ضمن اینکه پرهام کاکاوند خواننده و نوازنده  تمبک و سیاوش معصومی نوازنده سنتور نیز به عنوان گروه چهارم به اجرا پرداختند. در ادامه مجتبی عسگری خواننده و صائب کاکاوند نوازنده قطعه ای را اجرا کردند.

    هر یک از گروه های شرکت کننده در این مراسم فرصت داشتند تا در ۱۵ دقیقه قطعه منتخب خود را اجرا کنند. در ادامه داوران نظرات و نکاتی را درباره کیفیت اجرای هریک از گروه ها اعلام می کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=164450
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *