×
×

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا

  • کد نوشته: 163459
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر فیلارمونیک کرج با همراهی خواننده و نوازنده لهستانی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا کنسرتی را در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کنند. «دو دوست» عنوان کنسرت پژوهشی موسیقی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا است که ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ آذر با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در این کنسرت که […]

    به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا
  • ارکستر فیلارمونیک کرج با همراهی خواننده و نوازنده لهستانی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا کنسرتی را در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کنند.

    «دو دوست» عنوان کنسرت پژوهشی موسیقی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مولانا است که ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ آذر با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در این کنسرت که اجرای بداهه خواهد بود، ماریوش کلوح خواننده و نوازنده لهستانی به همراه ارکستر فیلارمونیک کرج به رهبری سیامک کلانتری آثاری را اجرا می کنند.

    محسن کرمی خواننده، پرهام کبیری نوازنده مهمان، اشکان احمدی و سروه حسنی دکلمه اشعار، حمیدرضا طبسی و نگین موسوی نوازندگان سولیست و ماریوش کلوح خواننده و نوازنده لهستانی عوامل اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

    ماریوش کلوح خواننده و نوازنده لهستانی نیز متاثر از فضای موسیقی خانقاهی ایران است که به گفته خودش، عشق به مولانا باعث شده تا با سبک های مختلف موسیقی و شعر ایرانی مانوس شود. او از ریتم شعرهای مولانا و از گرایش‌های مختلف موسیقی ایرانی الهام گرفته است.

    ارکستر فیلارمونیک کرج از سال ۹۴ فعالیت رسمی خود را شروع کرده و این سومین باری است که طی ماه‌های گذشته اجرای زنده ای را روی صحنه می برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=163459
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *