×
×

با صدای «محمود معصوم پناه»

  • کد نوشته: 161298
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «نغمه های دلی»، اثری از «محمود معصوم پناه»، از سوی مؤسسه هنری و فرهنگی «نغمه بنفش اندیشه» روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت قانونی و آنلاین، خریداری کرد.+جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «نغمه های دلی» را در ادامه دنبال کنید

    با صدای «محمود معصوم پناه»
  • آلبوم موسیقی «نغمه های دلی»، اثری از «محمود معصوم پناه»، از سوی مؤسسه هنری و فرهنگی «نغمه بنفش اندیشه» روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت قانونی و آنلاین، خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «نغمه های دلی»، با صدای «محمود معصوم پناه» در قالب ۸ قطعه بعناوین «پنجره دل»، «سرخوش»، «یکبار»، «نغمه»، «ایران»، «بام دل»، «آدمی» و «هنگام»، ساخته و پرداخته شده است.

    در این اثر، رامین زنگنه (گیتار)، امیر فرجی (گیتار الکتریک)، پرهام پیمانپور (گیتار باس)، پرویز نوروزی (ساکسیفون)، سعید جامع (درام) و آترین بی نیاز (پیانو)، به نوازندگی پرداخته اند. همچنین پیتر پیر حسینلو (گرافیست)، داوود اکبر زاده (عکاس) و محمود معصوم زاده (تهیه کننده)، دیگر عوامل اجرایی این مجموعه موسیقایی بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «نغمه های دلی» با صدای «محمود معصوم پناه»، توسط شرکت «نغمه بنفش اندیشه»، منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال و فیزیکی اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید قانونی و آنلاین آن، سایت www.ritmo.ir مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=161298
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *