×
×

۱۷ آذر در تالار وحدت

  • کد نوشته: 160825
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی قاراباغ آذربایجان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. گروه موسیقی «قارا باغ» به سرپرستی و خوانندگی «منصوم ابراهیم‌اف» در تاریخ ۱۷ آذر در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و در این کنسرت «حسین ملکی‌زاده» نیز به عنوان خواننده مهمان حاضر خواهد شد. ائلچین هاشم‌اف، ائلنور احمد‌اف، شیرزاد فتعلی‌اف، کامران کریم‌اف […]

    ۱۷ آذر در تالار وحدت
  • کنسرت گروه موسیقی قاراباغ آذربایجان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی «قارا باغ» به سرپرستی و خوانندگی «منصوم ابراهیم‌اف» در تاریخ ۱۷ آذر در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و در این کنسرت «حسین ملکی‌زاده» نیز به عنوان خواننده مهمان حاضر خواهد شد.

    ائلچین هاشم‌اف، ائلنور احمد‌اف، شیرزاد فتعلی‌اف، کامران کریم‌اف نوازنده‌های این گروه را تشکیل می‌دهند و این کنسرت در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. منصوم ابراهیم‌اف از هنرمندان نامی و شهیر آذربایجان است که کنسرت‌های بسیاری را در اقصی نقاط جهان برگزار کرده است.

    این هنرمند با برنامه و رپرتواری ویژه برای اجرای تهرانش برنامه‌ریزی کرده است و قرار است شاهد برنامه های ویژه در این اجرا باشیم.

    تمرینات ارکستر این هنرمند در ایران و باکو در حال پیگیری است و این کنسرت قرار است تصویربرداری حرفه‌ای شود و در یکی از کانال‌های تلویزیونی باکو پخش شود.

    موسسه آوای هنر فاخر با همکاری بنیاد رودکی به عنوان تهیه کننده این کنسرت، کلیه هماهنگی‌ها جهت اجرا و برگزاری این کنسرت را انجام داده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=160825
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *