×
×

در بخش جنبی جشنواره پارسی‌زبانان اروپا ارائه می‌شود

  • کد نوشته: 160420
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • نمایشگاه سازهای سنتی و صنایع دستی کشورهای ایران، تاجیکستان و افغانستان در جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا برگزار می‌شود. نخستین جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا امسال در بخش جنبی جشنواره میزبان نمایشگاه‌هایی از سازهای سنتی و صنایع دستی کشوهای پارسی زبان خواهد بود. این دو نمایشگاه به همت انجمن فرهنگی- هنری پرشیانا و با همکاری هنرمندان ایرانی […]

    در بخش جنبی جشنواره پارسی‌زبانان اروپا ارائه می‌شود
  • نمایشگاه سازهای سنتی و صنایع دستی کشورهای ایران، تاجیکستان و افغانستان در جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا برگزار می‌شود. نخستین جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا امسال در بخش جنبی جشنواره میزبان نمایشگاه‌هایی از سازهای سنتی و صنایع دستی کشوهای پارسی زبان خواهد بود.

    این دو نمایشگاه به همت انجمن فرهنگی- هنری پرشیانا و با همکاری هنرمندان ایرانی و سفارت‌های افغانستان و تاجیکستان برپا می‌شود. این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با سازهای سنتی و صنایع دستی کشورهای یادشده، بی شک بیشتر به اشتراکات فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، تاجیک و افغانستانی پی می‌برند.

    این جشنواره برای نخستین بار در اروپا با هدف ایجاد مودت، اتحاد و یکرنگی میان پارسی‌زبانان از قومیت‌های مختلف و رونق زبان و ادبیات پارسی برگزار می‌شود.

    انجمن فرهنگی-هنری پرشیانا قرار است ژانویه ٢٠١٨ نخستین جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا را در پاریس برگزار کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=160420
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *