×
×

توجه به ذائقه مخاطبان

  • کد نوشته: 160334
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • تهیه‌کننده آثار بهنام محمودی خواننده موسیقی ایرانی از آغاز دور تازه فعالیت‌های این هنرمند، انتشار چند قطعه موسیقایی در فضای مجازی و تلاش برای حضور در جشنواره موسیقی فجر خبر داد. محمد خرمی تهیه‌کننده آثار بهنام محمودی از خوانندگان برگزیده جشنواره موسیقی جوان در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام […]

    توجه به ذائقه مخاطبان
  • تهیه‌کننده آثار بهنام محمودی خواننده موسیقی ایرانی از آغاز دور تازه فعالیت‌های این هنرمند، انتشار چند قطعه موسیقایی در فضای مجازی و تلاش برای حضور در جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

    محمد خرمی تهیه‌کننده آثار بهنام محمودی از خوانندگان برگزیده جشنواره موسیقی جوان در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته به زودی چند قطعه به مناسبت‌ها و موضوعات مختلف از جمله شب یلدا و شهدا توسط این خواننده با اشعار بهمن محمدزاده در فضای مجازی منتشر می شود. همچنین برنامه ریزی هایی برای اجراهای زنده در نظر گرفته ایم که به زودی جزییات آنها اطلاع رسانی می شود.

    وی ادامه داد: تصمیم داریم اگر فضا و امکانات اجازه بدهد برای حضور در جشنواره موسیقی فجر اقدام کنیم زیرا با ترکیب بسیار جوانی که برای گروه نوازندگان در نظر گرفتیم تصور می کنم گروه بسیار متفاوتی در حوزه موسیقی تلفیقی شکل گرفته که می تواند در رویدادی مانند جشنواره موسیقی فجر حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

    خرمی در پایان عنوان کرد: ما در دوره فعالیت های جدید بهنام محمودی نهایت تلاش خود را انجام داده ایم تا ضمن حفظ جنس ایرانی بودن کارهای ارایه شده، فضا را به سمتی ببریم که مردم هم این کارها را دوست داشته و بتوانند در عین شنیدن موسیقی مخاطب پسند با ردیف های موسیقی ایرانی آشنایی بیشتری پیدا کنند. ما به هیچ عنوان قایل به مرزگذاری در حوزه موسیقی نیستیم از این جهت شاید موسیقی‌ای که به شنونده ارائه می شود در حوزه موسیقی پاپ هم قرار بگیرد. هدف ما ارایه موسیقی پاپیولاری است که موسیقی اصیل ایرانی نیز در آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و امیدوارم بتواند در این فضای شلوغ حوزه موسیقی، مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

    بهنام محمودی فعالیت های هنری خود را از سال ۸۳ آغاز کرد. این خواننده طی سال های گذشته ضمن فعالیت در حوزه موسیقی فولکلور و اجرای آنها به زبان کردی در محضر استادانی چون علی جهاندار و محمدعلی کیانی نژاد به فراگیری موسیقی پرداخته است.

    اجرای کنسرت در ایران، بلغارستان و مجارستانی طی سال های ۹۵ و ۹۶، خواننده برگزیده جشنواره با نوای کاروان قصر شیرین، کسب مقام سومی در هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان و کسب مقام دومی در هشتمین دوره جشنواره موسیقی جوان، انتشار قطعه موسیقی «مادر» و انتخاب آن از طرف معاونت زنان ریاست جمهوری به عنوان «سفیر آزادی و رهایی» برای پویش ارمغان از جمله فعالیت های این خواننده در عرصه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=160334
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *