×
×

کت استیونس، خواننده پاپ انگلیسی

  • کد نوشته: 1597
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • سلمان رشدی نیز که روند زندگی فعلی اش نشان دهنده ترس کامل او از حضور در انظار عمومی است، در موضعی متناقض مدعی شد که فرمان امام(ره) در خصوص او تاثیری در زندگی اش ندارد! به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی بی اس، سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی که هم اکنون به طور […]

  • سلمان رشدی نیز که روند زندگی فعلی اش نشان دهنده ترس کامل او از حضور در انظار عمومی است، در موضعی متناقض مدعی شد که فرمان امام(ره) در خصوص او تاثیری در زندگی اش ندارد!

    به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی بی اس، سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی که هم اکنون به طور مخفی و در حفاظت شدید امنیتی با حمایت دولت انگلیس در این کشور زندگی می‌کند در جدیدترین ادعای خود اعلام کرده است که فتوای امام خمینی(ره) تاثیری در زندگی روزانه اش ندارد و بعد از گذشت چندین سال اثرش را از دست داده است!

    وی در جلسه ای که «الی ویزل» فعال حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل نیز در آن حضور داشت ادعا کرد فتوای امام خمینی(ره) که در سال ۱۹۸۹ صادر شده است کم رنگ شده و با وجود اینکه هنوز هم ایمیل های تهدیدآمیز برایش ارسال می شود ولی در زندگی عادی اش تاثیر نمی گذارد.

    کت استیونس، خواننده پاپ انگلیسی که بعد از پذیرفتن دین مبین اسلام نام خود را به یوسف اسلام تغییر داده است در آستانه سفر به استرالیا برای برگزاری کنسرت این ادعا را پوچ خطاب کرده است و گفته است این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و نویسنده ای که به مقدسات اسلام توهین کند محکوم به مرگ است.

    سلمان رشدی نیز که روند زندگی فعلی اش نشان دهنده ترس کامل او از حضور در انظار عمومی است، در واکنش به این سخنان گفته است: در جوانی به یوسف اسلام علاقه داشتم ولی از وقتی که وی به دین اسلام گرایش پیدا کرده است چندان به گوش کردن آهنگ های او تمایلی ندارم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1597
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *