×
×

به سرپرستی میلاد عمرانلو

  • کد نوشته: 1575
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو قطعه “ای یار” ساخته احمد پژمان را در تاریخ ۱۰ و ۱۱ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می کند. سرپرست گروه آوازی تهران با اعلام این خبر در خصوص کم و کیف اجرای این گروه به خبرنگار مهر گفت : تازه ترین کنسرت این گروه موسیقی […]

  • گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو قطعه “ای یار” ساخته احمد پژمان را در تاریخ ۱۰ و ۱۱ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می کند.

    سرپرست گروه آوازی تهران با اعلام این خبر در خصوص کم و کیف اجرای این گروه به خبرنگار مهر گفت : تازه ترین کنسرت این گروه موسیقی به اجرای ۱۵ قطعه جدید اختصاص دارد به این ترتیب که در این اجرا قطعاتی از آهنگسازان ایرانی با عنوان”ای یار”ساخته احمد پژمان را که به نوعی ادای دین به این موسیقیدان ایرانی است را به روی صحنه می بریم و در ادامه قطعات “رقص دایره” ساخته حشمت سنجری، “کارناوال” از علی اکبر قربانی و “شیدایی” ساخته شهریار فریوسفی را به یاد این هنرمند از دست رفته جرا می کنیم.

    میلاد عمرانلو در ادامه افزود : قطعات “بوهمین راپسودی” از فردی مرکوری ،”رولوشن” و ” اورتور ۱۸۱۲″ اثر چایکوفسکی از دیگر قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می شود ضمن اینکه قرار است این قطعات در مسابقات جهانی موسیقی چین نیز برگزار شود؛اجرای موسیقی فیلمهای “فهرست شیندلر”ا ثر جان ویلیامز و “سینما پارادیزو” از دیگر برنامه هایی است که برای اجرای تابستانی گروه موسیقی آوازی تهران در نظر گرفته ایم.

    وی در ادامه به آمادگی گروه ۱۶ نفره موسیقی آوازی تهران برای حضور در مسابقات جهانی موسیقی چین اشاره کرد و گفت : مشغول تمرین برای این مسابقه هستیم و قرار است پس از اجرا در تالار وحدت در تاریخ ۲۲ تیر عازم چین شویم؛خوشبختانه بحث تامین هزینه سفر از سوی آقای شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد و با مساعدت علی ترابی سرپرست دفتر موسیقی حل شده است و قرار است همه هرینه های سفر به چین تامین شود.

    سرپرست گروه آوازی تهران در پایان افزود : در این اجرا سه نوازنده مهمان “پدرام فریوسفی” نوازنده ویولن،”مهرداد ناصحی” نوازنده کمانچه و “حمید قنبری” نوازنده سازهای کوبه ای به عنوان نوازندگان مهمان گروه را همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1575
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *