×
×

به سرپرستی پدرام درخشانی از پنجم تا هفتم مرداد ماه

  • کد نوشته: 1572
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • پدرام درخشانی از اجرای گروه رومی در تالار وحدت خبر داد. درخشانی در گفتگو با ایلنا، گفت: در تازه‌ترین اجرای گروه رومی، هومن جاوید و مهرداد هویدا چند قطعه با کلام را می‌خوانند. وی افزود: در این کنسرت علاوه‌بر اجرای دو قطعه از آلبوم «منطق عشق» که احتمالا پاییز وارد بازار موسیقی خواهد شد، دیگر […]

  • پدرام درخشانی از اجرای گروه رومی در تالار وحدت خبر داد.
    درخشانی در گفتگو با ایلنا، گفت: در تازه‌ترین اجرای گروه رومی، هومن جاوید و مهرداد هویدا چند قطعه با کلام را می‌خوانند.
    وی افزود: در این کنسرت علاوه‌بر اجرای دو قطعه از آلبوم «منطق عشق» که احتمالا پاییز وارد بازار موسیقی خواهد شد، دیگر قطعات از ساخته‌های تازه پدرام درخشانی و گروه رومی انتخاب و اجرا می‌شود.
    این آهنگساز که به تازگی آلبوم رومی ۲ را با صدای سینا سرلک منتشر کرده، خاطرنشان کرد: در این گروه؛ همراه با نوازندگان گروه رومی، چند نوازنده میهمان نیز حضور دارند و جمعا حدود ۱۸ نوازنده در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند.
    درخشانی درباره فضای این اجرا نیز گفت: فضای کار تلفیقی از موسیقی ایرانی و هارمونی به‌همراه موسیقی جاز و راک است.
    گروه رومی به سرپرستی پدرام درخشانی، شامل نوازندگانی است که درکنار سازهای ایرانی، از سازهای غربی نیز استفاده می‌کنند و با استفاده از اشعار شاعران بزرگ ایرانی؛ قطعاتی تلفیقی را برپایه موسیقی ایرانی خلق می‌کنند. این گروه تا به حال کنسرت‌های متعددی را با خوانندگان مختلف برگزار کرده است. آلبوم رومی ۱ و رومی ۲ از آثار قابل توجه این گروه در بازار موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1572
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *