×
×

از کنسرت تا کارگاه آموزشی

  • کد نوشته: 155729
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • على قمصرى آهنگساز و نوازنده تار با برگزاری کارگاه آموزشى «مبانى مقدماتى آهنگسازی موسیقی ایرانی» از روز گذشته تور فرهنگى خود را در شیراز آغاز کرد. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، قمصری روز گذشته در دانشکده فرهنگ و هنر شیراز کارگاه آموزشى «مبانى مقدماتى آهنگسازی موسیقی ایرانی» را برگزار کرد و امروز ٢١ شهریورماه ساعت […]

    از کنسرت تا کارگاه آموزشی
  • على قمصرى آهنگساز و نوازنده تار با برگزاری کارگاه آموزشى «مبانى مقدماتى آهنگسازی موسیقی ایرانی» از روز گذشته تور فرهنگى خود را در شیراز آغاز کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، قمصری روز گذشته در دانشکده فرهنگ و هنر شیراز کارگاه آموزشى «مبانى مقدماتى آهنگسازی موسیقی ایرانی» را برگزار کرد و امروز ٢١ شهریورماه ساعت ٢١ در تالار احسان شیراز به همراه کامران منتظری، زکریا یوسفی و امیرفرهنگ اسکندری بروی صحنه خواهد رفت.

    همچنین ٢٢ شهریورماه نیز در دانشکده فرهنگ و هنر شیراز، کارگاه آموزشى «نوازندگى تار» را در برنامه خود دارد. «سیدعلی میرمحمدی» مدیر گروه هامین و مدیر این تور فرهنگی ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه هاى جذاب دیگرى در این تور از جمله برگزارى نشست ها و یا اجراهاى زنده ى دیگرى نیز آماده شده است که بزودى جزئیات آنها به زودی اعلام خواهد شد.

    علاقه‌مندان برای حضور در کنسرت علی قمصری می‌توانند با مراجعه به سایت farhangtic.com، براى خرید بلیت اقدام کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=155729
       
    برچسب ها على قمصرى

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *