×
×

در «انتهای آزادی»

  • کد نوشته: 155130
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • دومین کنسرت رسمی گروه «شرنگ» به سرپرستی و خوانندگی مهرداد بهزاداول و تهیه کنندگی مهدی خان‌محمدی در قالب برنامه «انتهای آزادی» در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی روی صحنه می‌رود. در سومین هفته و آخرین برنامه از اولین دوره مجموعه برنامه‌های «انتهای آزادی» در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پس از کنسرت موفق شاهین […]

    در «انتهای آزادی»
  • دومین کنسرت رسمی گروه «شرنگ» به سرپرستی و خوانندگی مهرداد بهزاداول و تهیه کنندگی مهدی خان‌محمدی در قالب برنامه «انتهای آزادی» در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی روی صحنه می‌رود.

    در سومین هفته و آخرین برنامه از اولین دوره مجموعه برنامه‌های «انتهای آزادی» در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پس از کنسرت موفق شاهین آرین و «امو بند» این‌بار نوبت به گروه موسیقی «شرنگ» رسیده تا با قطعات پرطرفدار و فولک خود میزبان هوادارانش باشد.

    «شرنگ» در این اجرا از قطعات پرطرفدار خود همچون «قطار» و قطعات فولک موسیقی ایرانی اجرا خواهد کرد.

    امین استاد (پیانو و کیبورد)، سعید نودهی(تار و دو تار)، بهاره بهزاداول(فلوت و هارمونیکا)، محبوبه بهزاداول(درامز) و نیما بهزاداول(گیتار باس) اعضای گروه «شرنگ» هستند که مهرداد بهزاداول را به عنوان خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

    علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت که روز شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۲۱ در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

    مجموعه برنامه‌های «انتهای آزادی» تا پایان شهریورماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، به تهیه کنندگی مهدی خان‌محمدی روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=155130
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *