×
×

مراسم رونمایی از آلبوم الکتروراک «بادهای بی‌پایان» برگزار شد

  • کد نوشته: 155126
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم «بادهای بی‌پایان»، نخستین اثر گروه موسیقی «تونل» روز گذشته با حضور جمعی از علاقه‌مندان موسیقی در مجموعه شهر کتاب فرشته برگزار شد. سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و […]

    مراسم رونمایی از آلبوم الکتروراک «بادهای بی‌پایان» برگزار شد
  • مراسم رونمایی آلبوم «بادهای بی‌پایان»، نخستین اثر گروه موسیقی «تونل» روز گذشته با حضور جمعی از علاقه‌مندان موسیقی در مجموعه شهر کتاب فرشته برگزار شد.

    سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویرساز) اعضای این گروه موسیقی هستند که در مراسم رونمایی آلبوم «بادهای بی‌پایان» از نحوه تولید آلبوم موسیقی‌شان  گفتند.

    بهروز هداوند شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد گفت: «شروع کار ما ۴ سال قبل با تولید یک آهنگ بود که البته در ابتدای کار قصد تولید آلبوم و ورود در فضای بازار موسیقی کشور را نداشتیم. اما در ادامه و با گسترش آهنگ‌هایمان روی تولید قطعات بیشتری تمرکز کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم نخستین آلبوم موسیقی گروه «تونل» را منتشر کنیم.»

    هداوند در مورد پیوستگی ملودی‌ها و هماهنگی گروه موسیقی «تونل» گفت: «در اجرای کار هنری اگر ذهنیت افراد به یکدیگر نزدیک باشد، می‌توان کار را بهتر پیش برد. هر یک از ما در تهیه این آلبوم گوشه‌ای از کار را به واسطه تخصص‌هایی که داشتیم دست گرفتیم و کارهای تهیه این آلبوم پیش‌بینی نشده انجام شد. آلبوم «بادهای بی‌پایان» از یک قصه آغاز می‌شود و در نهایت به نقطه‌ای ختم می‌شود . قصه این آلبوم از ترک اول شروع می‌شود و به نوعی تمامی این شعرها قصه زندگی خودمان بود و به نوعی این آلبوم پر از جلوه‌های صوتی است و هر ترک از این آلبوم فصلی از زندگی است. باید از حمایت استاد محمدعلی بهمنی رئیس شورای شعر دفتر موسیقی هم تشکر کرد زیرا ایشان با نگاهی پدرانه و با حسن نظرشان، بدون هیچ تغییری به اشعار آلبوم ما مجوز دادند. این اشعار هنجارشکن نبودند بلکه یک نگاه متفاوتی در تک‌تک اشعار بود که بیشتر به قصه شباهت دارد تا شعر.»

    هداوند با بیان اینکه بعضی از افراد به دلیل سخت‌گیری در مجوز اشعار به موسیقی زیرزمینی روی آورده‌اند گفت: «همدلی بین ما نبود صد در صد راهی زیر زمین‌ها می‌شدیم. امیدوارم همه گروه‌های موسیقی بتوانند این همدلی را برای پیشبرد هدف‌هایشان داشته باشند تا به نتیجه برسند.»

    سامان خانبابایی نیز در ادامه گفت: «هر اثر هنری به هنرمند و شرایط جامعه و محیطی که در آن زندگی می‌کند بستگی دارد اینکه هنرمند خود اسم هنجارشکن را بر اثرش بگذارد، درست نیست.»

    در این مراسم عطا نویدی، مجری مراسم و نماینده نشر موسیقی آوای ماد به سختی‌هایی که برای تولید یک اثر موسیقی در کشور وجود دارد اشاره کرد و از همه علاقه‌مندان خواست تا با خرید یا دانلود قانونی آثار به صنعت موسیقی کشور کمک کنند.

    در پایان مراسم، هداوند از زکریا یوسفی مدیر نشر آوای ماد، پخش جوان، مجموعه شهر کتاب فرشته، شرکت توسعه صنایع روشن روناک به عنوان اسپانسر آلبوم موسیقی، تشکر کرد و گفت: «اگر حمایت‌های این شرکت نبود، ما قادر به رونمایی از آلبوم موسیقی‌مان نبودیم. از دیگر بنگاه‌های تجاری هم درخواست می‌کنیم از هنرمندان حمایت کنند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=155126
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *