×
×

۴ سال تمرکز بر روی اولین آلبوم یک گروه راک- الکترونیک نتیجه داد

  • کد نوشته: 154741
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • «بادهای بی پایان» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی تونل به زودی منتشر می شود. سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویر ساز) اعضای این گروه موسیقی هستند که […]

    ۴ سال تمرکز بر روی اولین آلبوم یک گروه راک- الکترونیک نتیجه داد
  • «بادهای بی پایان» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی تونل به زودی منتشر می شود.

    سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویر ساز) اعضای این گروه موسیقی هستند که بناست اولین آلبوم خود به نام “بادهای بی پایان” را در شهریور ماه ۱۳۹۶ رونمایی و در ادامه وارد بازار کنند.

    سبک این گروه موسیقی راک / الکترونیک است که با اشعاری غیر متعارف و رویا گونه و ساخت جلوه های صوتی در آهنگسازی و نتظیم سعی در خلق فضایی متفاوت دارند. هرچند به گفته اعضای گروه آنها خود را به سبک خاصی گره نمی زنند و آنچه در لحظه برایشان اتفاق می افتد را تبدیل به کلمات و موسیقی می کنند.

    آلبوم “بادهای بی پایان” ، اولین تجربه ی موسیقیایی این گروه است که ساخت و تولید آن نزدیک به ۴ سال به طول انجامید.

    اعضای گروه دلیل طولانی شدن تولید این اثر را دقت و وسواس در مراحل مختلف تولید این اثر عنوان کردند. از دیگر مشخصه های این گروه می توان به این اشاره کرد که تمامی مراحل ساخت آلبوم (نوشتن ترانه، آهنگسازی، تنظیم، تصویر سازی و گرافیک و …) را اعضای گروه انجام می دهند و دلیل این کار را یکدست و یکرنگ بودن فلسفه و دیدگاهشان در تمامی مراحل ساخت اعلام می کنند.

    آلبوم موسیقی “بادهای بی پایان” با یک قصه که توسط راوی گفته می شود شروع شده و هر آهنگ قصه ای را روایت می کند که در نهایت و در آخرین آهنگ از این مجموعه تکه های پازل این قصه کامل می شود و ظاهراً قصه ی این آلبوم به پایان می رسد…

    به گفته ی اعضای گروه تونل این قصه گویی و تصویرسازی قرار است در آلبوم های بعدی این گروه نیز روایت شود. گروه تونل هم اکنون مشغول آماده سازی برای اجراهای زنده و تولید آلبوم بعدی خود می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=154741
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *