×
×

شهرداد روحانی خبر داد

  • کد نوشته: 1537
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • شهرداد روحانی رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران از اجرای مجدد این ارکستر در تاریخ ۹ و ۱۰ خرداماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت خبر داد. رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران با اعلام این خبر در خصوص چرایی اجرای مجدد این ارکستر در گفتگو یا خبرنگار مهر، گفت : به دنبال استقبال مخاطب از اجرای ارکستر سمفونیک […]

  • شهرداد روحانی رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران از اجرای مجدد این ارکستر در تاریخ ۹ و ۱۰ خرداماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت خبر داد.

    رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران با اعلام این خبر در خصوص چرایی اجرای مجدد این ارکستر در گفتگو یا خبرنگار مهر، گفت : به دنبال استقبال مخاطب از اجرای ارکستر سمفونیک تهران در ۴ شب در تالار وحدت و برج میلاد، تصمیم گرفتیم این کنسرت را دوشب دیگر نیز تمدید کنیم تا شاید گوشه ای از محبت و دقت نظر علاقمندان به هنر موسیقی را پاسخگو باشیم.

    شهرداد روحانی در ادامه افزود : در گذشته کنسرت های مختلفی با ارکستر سمفونیک تهران داشتم اما تجربه تازه ترین اجرا با این ارکستر برای من بسیار جذاب و دوست داشتنی بود و به قدرت و توان نوازنده های ارکستر بیش از پیش پی بردم، به اعتقاد من اکستر سمفونیک تهران در نوع خود موفق و توانا است و انگیزه فعالیت اعضای ارکستر باید بیش از گذشته شود.

    وی در پایان به اجرای ارکستر سمفونیک تهران در برج میلاد اشاره کرد و گفت : قبل از اجرا در برج میلاد نگران صدادهی ارکستر بودم چراکه این سالن برای اجرای ارکسترال طراحی نشده است اما با وجود همه نگرانی که داشتم ، استقبال حاضرین در سالن آنقدر خوب بود که اعضای ارکستر و خودمن به شوق آمده بودیم و انرژی مثبت در سالن باعث شد علیرغم همه کاستی ها اجرای خوبی داشته باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1537
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *