×
×

خضرایی: حماسه دفاع مقدس حقیقتاً بی‌نظیر است که در حوزه موسیقی کمتر به آن پرداخته شده است

  • کد نوشته: 152648
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • سوئیت سمفونی «افلاکیان» ساخته مسعود پیروی بزودی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و اجرا خواهد شد. جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: بعد از سمفونی «حماسه و اقتدار» که توسط استاد مجید انتظامی ساخته و اجرا شد «افلاکیان» دومین […]

    خضرایی: حماسه دفاع مقدس حقیقتاً بی‌نظیر است که در حوزه موسیقی کمتر به آن پرداخته شده است
  • سوئیت سمفونی «افلاکیان» ساخته مسعود پیروی بزودی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و اجرا خواهد شد.

    جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: بعد از سمفونی «حماسه و اقتدار» که توسط استاد مجید انتظامی ساخته و اجرا شد «افلاکیان» دومین بیان موسیقیایی دفاع مقدس است که به سفارش موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید خواهد شد.

    وی افزود: مسعود پیروی این اثر را با محوریت آزادگان سرافراز در پنج بخش (موومان) ساخته است، که سه بخش( موومان) آن بی کلام و دو بخش‌( موومان) دیگر شامل تصنیف و آواز است. مسعود پیروی متولد ۱۳۵۷ و کارشناس ارشد موسیقی و مدرس دانشگاه است که به عنوان آهنگساز همکاری با ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و آهنگسازی برای مرکز موسیقی صدا و سیما را در کارنامه خود دارد .

    خضرایی خاطرنشان کرد: حماسه دفاع مقدس حقیقتاً بی‌نظیر است که در حوزه موسیقی کمتر به آن پرداخته شده است و ساخت این سمفونی در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس در قالب هنری و به نسل جوان بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=152648
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *