×
×

اثری برای تمرین نوازندگی

  • کد نوشته: 151697
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • اولین کتاب تالیفی امین غفاری نوازنده ویولن با عنوان «شیوه‌های تمرینی کنسرتو ویولن خاچاطوریان» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت. امین غفاری نوازنده ویولن که به‌تازگی در آکادمی جهانی کرونبرگ آلمان شرکت کرده و در سال ٢٠١۵ نیز در ردیف ٢۵ نوازنده برتر مسابقات جهانی ارمنستان قرار گرفته است. پس از انتشار آلبوم «کنسرتو […]

    اثری برای تمرین نوازندگی
  • اولین کتاب تالیفی امین غفاری نوازنده ویولن با عنوان «شیوه‌های تمرینی کنسرتو ویولن خاچاطوریان» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.

    امین غفاری نوازنده ویولن که به‌تازگی در آکادمی جهانی کرونبرگ آلمان شرکت کرده و در سال ٢٠١۵ نیز در ردیف ٢۵ نوازنده برتر مسابقات جهانی ارمنستان قرار گرفته است. پس از انتشار آلبوم «کنسرتو ویولن چایکوفسکی» در ایران و اجرای کنسرتو ویولن خاچاطوریان به همراه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، کتابی با عنوان «شیوه‌های تمرینی کنسرتو ویولن خاچاطوریان» را به چاپ رساند.

    این کتاب به بیان مراحل تمرینی این کنسرتو و راهکارهای اجرای هر چه‌بهتر این قطعه که از سخت‌ترین قطعات ویولن بوده، می‌پردازد.

    رونمایی از این کتاب هفته آینده و در آستانه برگزاری کنسرت ویولن امین غفاری در تالار وحدت و هم‌زمان با نشست خبری این کنسرت برگزار خواهد شد.

    کنسرت ویولن امین غفاری ٢٩ مرداد در تالار وحدت با اجرای متفاوتی از موسیقی فیلم‌های مطرحی چون «بازی تاج‌وتخت» و «دزدان دریایی کارائیب» و آثار ویولن کلاسیک برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=151697
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *