×
×

با صدای فاضل جمشیدی و آهنگسازی حسین پرنیا

  • کد نوشته: 150608
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری برای دومین‌بار منتشر و روانه بازار موسیقی شده است. این اثر در حالی بازنشر می شود که انتشار اول آن در بهمن ماه سال ۹۵ بوده است. به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی، آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری […]

    با صدای فاضل جمشیدی و آهنگسازی حسین پرنیا
  • آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری برای دومین‌بار منتشر و روانه بازار موسیقی شده است. این اثر در حالی بازنشر می شود که انتشار اول آن در بهمن ماه سال ۹۵ بوده است.

    به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی، آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری برای دومین‌بار منتشر و روانه بازار موسیقی شده است. این اثر در حالی بازنشر می شود که انتشار اول آن در بهمن ماه سال ۹۵ بوده است. آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» با صدای فاضل جمشیدی و آهنگ‌سازی حسین پرنیا تولید شده است.

    این آلبوم موسیقی شامل ۹ قطعه موسیقی با شعرهایی از مولوی، حکیم خیام، هوشنگ ابتهاج، رهی معیری و محمدعلی بهمنی است که یکی از قطعات بی‌کلام آن با تکنوازی کمانچه آلتو ساخته شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و همچنین سایت beeptunes.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=150608
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *