×
×

تا اول مرداد ماه

  • کد نوشته: 149513
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیرخانه اولین دوره مسابقه آهنگسازی «سیمف» مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را تا اول مرداد ماه تمدید کرد. دبیرخانه اولین دوره مسابقه آهنگسازی «سیمف» مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را تا اول مرداد ماه تمدید کرد. جایزه «سیمف» به همت انجمن «اسیمس» و موسسه فرهنگی هنری «شهرآفتاب» […]

    تا اول مرداد ماه
  • دبیرخانه اولین دوره مسابقه آهنگسازی «سیمف» مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را تا اول مرداد ماه تمدید کرد.

    دبیرخانه اولین دوره مسابقه آهنگسازی «سیمف» مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را تا اول مرداد ماه تمدید کرد. جایزه «سیمف» به همت انجمن «اسیمس» و موسسه فرهنگی هنری «شهرآفتاب» با همکاری آنسامبل «الترنانس- Alternanc » و «کا ان ام – برلین» در شهر شیراز برگزار می‌شود.

    در بخشی از فراخوان جایزه آهنگسازی آمده است:

    «مسابقه آهنگسازی «سیمف» در سه مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول آهنگسازان واجد شرایط جهت پذیره‌نویسی و شرکت در مسابقه، حداکثر می‌بایست تا اول مرداد ۱۳۹۶ از طریق فرم آنلاین قرارگرفته بر روی وب سایت مسابقه ثبت نام کرده و سه پارتیتور خود را همراه سایر مدارک خواسته شده در فرم فراخوان ارسال ‌کنند. این در حالی است که تمامی آهنگسازان، بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، حق شرکت در این مسابقه را دارند.

    ژان لوک هروه، نماینده‌ کا ان ام – برلین و نماینده‌ الترنانس، علی گرجی، سارا اباذری، مهدی کازرونی، علیرضا فرهنگ، مهدی خیامی، آروین صداقت کیش و ارسلان عابدیان اعضای هیات داوران جایزه آهنگسازی «سمف» را تشکیل می دهند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=149513
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *