×
×

پس از استقبالی چشمگیر؛

  • کد نوشته: 148241
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • اعضای گروه گره کمتر از سه هفته دیگر مصادف با ۶ مردادماه در برج آزادی تهران هفتمین کنسرت خود را برگزار می‌کنند. تقریبا دو ماه و نیم پیش بود که گروه «گره» در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا داشت. درست از لحظه‌ای که امکان خرید بلیت‎‌های کنسرت گروه گره روی سایت باز شد در […]

    پس از استقبالی چشمگیر؛
  • اعضای گروه گره کمتر از سه هفته دیگر مصادف با ۶ مردادماه در برج آزادی تهران هفتمین کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

    تقریبا دو ماه و نیم پیش بود که گروه «گره» در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا داشت. درست از لحظه‌ای که امکان خرید بلیت‎‌های کنسرت گروه گره روی سایت باز شد در اتفاقی غیر منتظره، کمتر از ۴۰ دقیقه تمامی صندلی‌های سالن به فروش رفت؛ چنین استقبالی برای خرید بلیت یک کنسرت راک آن هم برای یک گروه ناشناخته، به قدری بی‌سابقه و حیرت‌انگیز بود که خود دستاویز انعکاس این خبر در مطبوعات شد‌.

    عطش مخاطبان خاص این سبک از موسیقی، عوامل متعجب گروه را وادار به برگزاری اجرای دیگری کرد تا تجربه فروش فوق‌العاده برای بار دوم نیز تکرار شود.

    امروز نزدیک دو سال از تشکیل گروه گره می‌گذرد؛ گروهی به سرپرستی شهروز گودرزی که هادی کیانی و شهروز گودرزی (خواننده)، سهیل زرین‌کلک و آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، محمد نیک (گیتار بیس)، نوید رهبر (کیبورد و پیانو) و بهزاد اشعاری (درامز) اعضای ثابت آن هستند. هر یک از این افراد طی دو دهه گذشته علی‌رغم رویارویی با مشکلات عدیده و دست و پنجه نرم کردن با مسایلی که سبک راک را در بازار موسیقی ایران پس می‌زد، هرگز از پای ننشستند و با ممارست در این عرصه، به قدری فعالیت‌هایشان را ادامه دادند تا بالاخره روزی فرابرسد که با اتخاذ سیاست‌های فرهنگی منعطف‌تر، مسیر پیش رو در این حوزه هموارتر شود.

    هفتمین کنسرت گروه گره در غیاب هادی کیانی، یکی از دو خواننده اصلی این گروه و حضور افتخاری احسان ایمانی نوازنده شناخته شده گیتار الکتریک، ساعت ۲۱ روز جمعه ششم مردادماه در سالن برج آزادی به صحنه می‌رود. گره در این کنسرت، ۱۳ قطعه اجرا خواهد کرد؛ قطعات Staring into space و Are You Lost ساخته این گروه است که در کنسرت‌های گذشته نیز توسط آنها برای مخاطبانشان اجرا شده است. اما سایر قطعات، بازنوازی قطعه‌های کلاسیک و معروف گروه‌های شاخص راک دنیا از جمله متالیکا، مگادث، پنترا، ای‌سی/‌دی‌سی، آیرن میدن و دریم تیاتر است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=148241
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *