×
×

در تالار جلال آل‌احمد

  • کد نوشته: 148227
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • نشست پژوهشی «ترانه ـ رسانه» از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» بنیاد شعر و ادبیات داستانی، عصر امروز در تالار جلال آل‌احمد این بنیاد برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، سومین یکشنبه هر ماه که «ادبیات آهنگین» نام‌گذاری شده، امروز به نشست پژوهشی ترانه ـ رسانه با عنوان فرعی «‌ترجمان شعر به تصویر» […]

    در تالار جلال آل‌احمد
  • نشست پژوهشی «ترانه ـ رسانه» از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» بنیاد شعر و ادبیات داستانی، عصر امروز در تالار جلال آل‌احمد این بنیاد برگزار می‌شود.

    به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، سومین یکشنبه هر ماه که «ادبیات آهنگین» نام‌گذاری شده، امروز به نشست پژوهشی ترانه ـ رسانه با عنوان فرعی «‌ترجمان شعر به تصویر» اختصاص دارد. این نشست، با حضور و سخنرانی دکتر عبدالله گیویان و با شرکت مهدی ایوبی به عنوان ترانه‌سرای مهمان برپا می‌شود.

    ابراهیم اسماعیلی‌اراضی، مجری و کارشناس یکشنبه‌های سوم هر ماه و جلسات «ادبیات آهنگین» است که پیش‌تر، دو نشست دیگر با همین موضوع در اردیبهشت و خرداد امسال برگزار کرده است.

    نشست امروز (یکشنبه، ۱۸ تیرماه) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در تالار جلال آل‌احمد، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵، پلاک ۶ طبقه اول، بنیاد شعر و ادبیات داستانی برپا خواهد شد.

    این بنیاد همه یکشنبه‌ها میزبان نشست‌های شاعرانه‌ای است که در هفته اول با مدیریت اسماعیل امینی به مبانی شعر می‌پردازد و در هفته دوم جلسه شعرخوانی و نقد شعر با مدیریت محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود. سومین جلسه یکشنبه‌های شعر به «ادبیات آهنگین» می‌پردازد که مسئولیت اجرای آن را ابراهیم اسماعیلی اراضی عهده‌دار است و در آخرین یکشنبه هر ماه، غلامرضا طریقی جلساتی را با موضوع «داستان شعر» برگزار می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148227
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *