×
×

اولین آلبوم اشکان صدیق آذر منتشر شد

  • کد نوشته: 147561
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • اشکان صدیق آذر، موزیسین جوانی که با ارکستر هنرمندانی چون محمد علیزاده و علی لهراسبی همکاری داشته، نخستین آلبوم الکترونیک خود را با نام «بی‌مقدمه» منتشر کرد. آلبوم موسیقی «بی‌مقدمه» نخستین آلبوم رسمی «اشکام» است، که در مورد آن می‌گوید: «تا جایی که می‌دانم، این نخستین آلبوم موسیقی الکترونیک است که با مجوز رسمی وزارت […]

    اولین آلبوم اشکان صدیق آذر منتشر شد
  • اشکان صدیق آذر، موزیسین جوانی که با ارکستر هنرمندانی چون محمد علیزاده و علی لهراسبی همکاری داشته، نخستین آلبوم الکترونیک خود را با نام «بی‌مقدمه» منتشر کرد.

    آلبوم موسیقی «بی‌مقدمه» نخستین آلبوم رسمی «اشکام» است، که در مورد آن می‌گوید: «تا جایی که می‌دانم، این نخستین آلبوم موسیقی الکترونیک است که با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود و امیدوارم سرآغازی برای فعالیت‌ جدی‌تر در این سبک که مخاطبان زیادی هم دارد، باشد.»

    صدیق آذر که با نامAshcome  در عرصه موسیقی حضور داشته، در ۱۳ سالگی شروع به فراگیری گیتار کلاسیک نزد علیرضا شمس کرد و پس از وقفه‌ای چند ساله، پیانو را نزد فرید جاوید فرا گرفت. پس از آن برای یادگیری هارمونی و کنترپوان، به مدت ۲ سال تحت آموزش استاد بخشی بود. او در سال ۸۸ به دنبال پیشنهادی کاری به ترکیه رفت و ۴ سال به این کشور رفت و آمد داشت و معتقد است همکاری با دی‌جی‌های آلمانی و روسی، نقش به‌سزایی در پیشرفتش داشته است. او تا به حال قطعات Vitamin Sky، Moonar و Forgotten Sounds را منتشر کرده وعلاوه بر محمد علیزاده، با علی لهراسبی نیز همکاری داشته است.

    آلبوم موسیقی «بی‌مقدمه» شامل ۹ قطعه با نام‌های «بی‌مقدمه»، «تبریز دراما»، «آسمان ویتامینی»، «کنج»، «دروغ»، «فراموش شده»، «مونار»، «جاذبه» و «خونه» است که هم اکنون از طریق سایت‌های فروش آنلاین موسیقی و همچنین شهرکتاب‌ها و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور قابل خریداری است.

    https://musiceiranian.ir/?p=147561
       
    برچسب ها اشکان صدیق آذر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *