×
×

سرود رسمی پرسپولیس دیشب در آزادی اجرا شد

  • کد نوشته: 1475
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • سرود رسمی پرسپولیس شب گذشته در بازی پرسپولیس توسط ارکستر ۵۰ نفره خواجه نوری در استادیوم اجرا شد. داریوش خواجه‌نوری آهنگساز گفت: شب گذشته در بازی پرسپولیس با ارکستر ۵۰ نفره قبل از بازی قطعاتی همچون کلبه، پرنده، دنیای رنگی و … اجرا شد و بعد از بازی نیز در جشن قهرمانی پرسپولیس برای اولین […]

  • سرود رسمی پرسپولیس شب گذشته در بازی پرسپولیس توسط ارکستر ۵۰ نفره خواجه نوری در استادیوم اجرا شد.
    داریوش خواجه‌نوری آهنگساز گفت: شب گذشته در بازی پرسپولیس با ارکستر ۵۰ نفره قبل از بازی قطعاتی همچون کلبه، پرنده، دنیای رنگی و … اجرا شد و بعد از بازی نیز در جشن قهرمانی پرسپولیس برای اولین بار سرود رسمی این تیم را برای اولین بار با ارکستر بزرگ اجرا کردیم که با استقبال بسیار گسترده مخاطبان این تیم روبرو شد.
    این خواننده بیان داشت: در اجرای سرود پرسپولیس، بازیکنانی که در مسابقه حضور داشتند نیز در کنار ارکستر این سرود را خوانند.
    این نوازنده گیتار با بیان این که باور نمی‌شد با چنین استقبالی روبرو شوم، اظهار داشت:هنگام اجرا واکنش‌های مخاطبان بسیار خوب بود به گونه‌ای که همراهی آنها در اجرای سرود پرسپولیس برای من تعجب‌آور بود.
    وی ادامه داد: شب گذشته کلیپ تصویری ضبط سرود پرسپولیس با حضور علی پروین را نیز ۳ بار پخش کردیم که با استقبال بسیار زیاد هواداران مواجه شدیم.
    خواجه‌نوری در خاتمه خاطر نشان کرد:متاسفانه نتوانستیم مرحله نهایی ضبط سرود را با حضور هواداران شب گذشته به انجام برسانیم که امیدوارم این اتفاق در بازی بعدی رخ دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1475
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *