×
×

اجرای آثار بتهوون، برامس و مارکز توسط ارکستر سمفونیک تهران

  • کد نوشته: 146387
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • بلیت‌های اجرای اول تیرِ ارکستر سمفونیک در تالار وحدت به پایان رسید و تنها بلیت‌های اجرای دوم در تاریخ دوم تیر در تالار رودکی در دسترس علاقه‌مندان است. ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، اول و دوم تیر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. اجرای آثاری از بتهون، برامس و مارکز برنامه ویژه این […]

    اجرای آثار بتهوون، برامس و مارکز توسط ارکستر سمفونیک تهران
  • بلیت‌های اجرای اول تیرِ ارکستر سمفونیک در تالار وحدت به پایان رسید و تنها بلیت‌های اجرای دوم در تاریخ دوم تیر در تالار رودکی در دسترس علاقه‌مندان است.

    ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، اول و دوم تیر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    اجرای آثاری از بتهون، برامس و مارکز برنامه ویژه این اجرا است؛ نوازندگان ارکستر سمفونیک با هدایت شهرداد روحانی، «کنسرتو پیانو شماره یک» از لودویک فان بتهوون، «سمفونی شماره ۳» از یوهانس برامس و «دانزون شماره ۲» را اجرا می‌کنند. بهاره کمایى سولیست این کنسرت خواهد بود.

    اجرای اول تیر ار کستر سمفونیک تهران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت و اجرای روز دوم، همان ساعت در تالار رودکی است.

    در حال حاضر بلیت‌های اجرای اول به پایان رسیده و تنها بلیت‌های اجرای دوم در تالار رودکی در دسترس علاقه‌مندان است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک تهران به صورت ماهانه اجراهایی در تهران خواهد داشت. بر همین اساس اوایل خرداد «سمفونی روح اله» ساخته شاهین فرهت توسط این ارکستر اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=146387
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *