×
×

صدای «محمد جعفری» (سارو) خاموش شد

  • کد نوشته: 146065
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «محمد جعفری» (سارو) هنرمند برجسته کشور و مازندران، نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در آلمان به دیار باقی شتافت. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در پی‌درگذشت این هنرمند ساروی و مدیر شرکت فرهنگی هنری ساروصدا را تسلیت گفت. متن پیام […]

    صدای «محمد جعفری» (سارو) خاموش شد
  • «محمد جعفری» (سارو) هنرمند برجسته کشور و مازندران، نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در آلمان به دیار باقی شتافت.

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در پی‌درگذشت این هنرمند ساروی و مدیر شرکت فرهنگی هنری ساروصدا را تسلیت گفت.

    متن پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری چنین است:

    با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم محمد جعفری«سارو»،» نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ بعد از سالها مبارزه با بیماری سخت، در کشور آلمان به دیار باقی شتافت.

    فقدان این هنرمند برجسته و فرهیخته را به مردم هنر دوست شهرستان‌ ساری و اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و هنر دوستانمازندران و کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

    حمید رضا عشریه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان، به اتفاق فرماندار ساری جهت تسلی خاطر با خانواده مرحوم جعفری دیدار کردند.

    ستاد ترحیم و بزرگداشت محمد جعفری «سارو » در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با حضور جمعی از هنرمندان و دوستان نزدیک این هنرمند تشکیل شد.

    شایان ذکر است برنامه ترحیم و بزرگداشت مرحوم محمد جعفری (سارو)، امروز یکشنبه (٢١ خرداد) در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=146065
       
    برچسب ها محمد جعفری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *