×
×

وکیل مدافع این خواننده:

  • کد نوشته: 14587
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۱۶ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۹۷ دیدگاه
  • مدیر برنامه‌های سابق موکلم قراردادی را جعل کرده و از سفید امضای موکلم سوءاستفاده کرده است و یک دعوای حقوقی را علیه محسن یگانه در دادگاه عمومی تهران مطرح کرده که ما در آن دادگاه ادعای جعل کردیم ولی متاسفانه

  • موسیقی ایرانیان- امین ریزباف: چند روزی است اخبار ضد و نقیض در مورد ممنوع‌الکار بودن محسن یگانه خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان بسیار شنیده می‌شود و علاقمندان موسیقی پاپ در پی دریافتن اخبار دقیق در این مورد هستند، تا دیروز محسن یگانه مایل نبود عکس‌العملی در این رابطه نشان دهد، که در اولین گفتگویش هم با خبرنگار موسیقی ایرانیان همچنان از بیان دقیق ماجرا امتناع ورزیده و می‌گوید: «در شرایط اخیر بهترست کمتر مصاحبه کرد، همه‌ی حرف‌های اصلی را هم وکیل بنده بیان کرده‌اند، دیگر دلیلی برای معروف کردن بیشتر یک شخص نیست، از شما هم می‌خواهم سخنان وکیلم را در مورد این موضوع منتشر کنید تا مردم حقیقت را بدانند.»

    در ادامه می‌توانید صحبت‌های جدید وکیل این خواننده را طی مصاحبه کوتاهی با ایشان بخوانید:

    وکیل مدافع «محسن یگانه»  گفت: ممنوعیت موکلم از فعالیت هنری به خاطر روابط فی‌ما بین «یگانه» و دفتر موسیقی وزارت ارشاد است و ارتباطی به دعاوی مطروحه بین موکل و مدیر برنامه‌های سابقش ندارد.

    دکتر محمد سعیدی درباره‌ی موضوع صدور حکمی مبنی بر ممنوعیت «یگانه» از فعالت‌های هنری، افزود: «یگانه» برای ایجاد هماهنگی‌ها جهت ایجاد کنسرت اوراق سفید امضایی را به مدیر برنامه‌های سابقش داده بود که این فرد بعضی از اوراق را به دفتر موسیقی تحویل داده و نسخه‌ای را نزد خودش نگه داشته است.

    وی ادامه داد: این فرد در یکی از این موارد قراردادی را جعل کرده و از سفید امضای موکلم سوءاستفاده کرده است و یک دعوای حقوقی را علیه محسن یگانه در دادگاه عمومی تهران مطرح کرده که ما در آن دادگاه ادعای جعل کردیم ولی متاسفانه رسیدگی نشد.

    وکیل مدافع «یگانه» تصریح کرد: البته ما در خصوص سوءاستفاده مدیر برنامه‌های سابق موکلم شکایت کیفری مطرح کرده‌ایم که حتی برای آن فرد قرار هم صادر شد ولی به واسطه طرح دعوای کیفری از سوی موکلم رسیدگی به دعوای حقوقی مطرح شده علیه «یگانه» متوقف شده است.

    سعیدی اظهار کرد: متاسفانه مدیر برنامه‌های سابق موکلم دعوای حقوقی را که علیه او مطرح شده بود را رسانه‌ای کرده است که به نظر می‌رسد برای کسب شهرت دست به این کار زده باشد، هرچند این امر از سوی موکلم به عنوان نشر اکاذیب قابل پیگیری است.

    وی ادامه داد: دعوایی که مدیر برنامه‌های سابق محسن یگانه علیه موکلم اقامه کرده دعوای حقوقی است اما این فرد در گفت‌وگو با برخی روزنامه‌ها از واژه شکایت استفاده کرده در حالی که شکایت در دعوای کیفری است نه حقوقی، لذا این فرد از این طریق می‌خواهد به نوعی با حیثیت هنری موکلم بازی کرده و آن را خدشه‌دار کند. برای همین هم درصدد هستیم شکایت جدیدی را علیه شخص مورد نظر با عنوان نشر اکاذیب مطرح کنیم.

    سعیدی با بیان اینکه ممنوعیت محسن یگانه از فعالیت هنری به طور رسمی به من یا موکلم ابلاغ نشده است، گفت: مدیر برنامه‌های سابق موکلم در گفت‌وگو‌هایی عنوان کرده، با شکایتی که از سوی او مطرح شده محسن یگانه از ادامه فعالیت هنری منع شده است، در حالی که این خلاف واقع است و حکمی مبنی بر ممنوعیت موکلم از کار توسط هیچ دادگاهی صادر نشده است.

    وکیل مدافع محسن یگانه در پایان گفت: در امور داخلی وزارت ارشاد ممکن است هنرمندان به دلایلی از انجام فعالیت هنری ممنوع شوند که ممنوعیت محسن یگانه از فعالیت هنری از این موارد است که به زودی مرتفع خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=14587
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *