×
×

بازیگر مشهور این روزها وقت زیادی برای سرگرم کردن فرزندان کریس کورنل در نبود پدر خواننده‌شان می‌گذارد

  • کد نوشته: 145742
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • برد پیت بازیگر آمریکایی که با درگذشت ناگهانی کریس کورنل دوست خواننده‌اش مواجه شده است، وقت خود را با فرزندان دوست فقیدش می‌گذراند. به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر مشهور این روزها وقت زیادی برای سرگرم کردن فرزندان کریس کورنل در نبود پدر خواننده‌شان می‌گذارد. پیت که با فیلم «ماشین جنگ» به تازگی دیده شده، دوستی […]

    بازیگر مشهور این روزها وقت زیادی برای سرگرم کردن فرزندان کریس کورنل در نبود پدر خواننده‌شان می‌گذارد
  • برد پیت بازیگر آمریکایی که با درگذشت ناگهانی کریس کورنل دوست خواننده‌اش مواجه شده است، وقت خود را با فرزندان دوست فقیدش می‌گذراند.

    به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر مشهور این روزها وقت زیادی برای سرگرم کردن فرزندان کریس کورنل در نبود پدر خواننده‌شان می‌گذارد.

    پیت که با فیلم «ماشین جنگ» به تازگی دیده شده، دوستی نزدیکی با مرد اول گروه «ساندگاردن» داشت. به همین دلیل وی این روزها بارها تونی ۱۲ ساله و کریستوفر ۱۱ ساله را به گردش می‌برد و به تازگی یک روز کامل را با آنها در پارک موضوعی کمپانی یونیورسال گذراند.

    گفته شده پیت و کریس دوستان نزدیکی بودند و اکنون وی تلاش دارد تا جای خالی وی را برای فرزندانش پر کند.

    تصاویری از برد پیت و فرزندان خواننده مشهور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و هواداران برد پیت تصاویری از وی را با فرزندان دوستش در بخش سیمپسون‌ها و جهان جاویی هری پاتر و نیز بخش ژوراسیک پارک در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

    جمعه هفته پیش کریس کورنل در گورستان هالیوود لس‌آنجلس به خاک سپرده شد. وی چند روز پیشتر در دیترویت به زندگی خود خاتمه داده بود.

    او را در حالی پیدا کردند که خودش را در هتلی در دیترویت و پس از برگزاری کنسرتی موفق حلق‌آویز کرده‌بود. گفته شده او تحت تاثیر داروهایی بود که مصرف می کرد و ناخواسته این کار را انجام داده است.

    برد پیت در مراسم خاکسپاری کورنل حضور داشت. در این مراسم ستاره‌های دیگری جون فارل ویلیامز، کریستین بیل، کورتنی لاو، دیوگرول، تیلورهاوکینز و جیمز فرانکو نیز حضور داشتند.

    کورنل در رده‌بندی «۱۰۰ خواننده هوی متال برتر همه دوران» جایگاه چهارم را به‌خود اختصاص داده‌است. ترانه «تو نام مرا می‌دانی» که در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان تم اصلی فیلم «کازینو رویال» از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» استفاده شده‌بود، از آثار اوست.

    https://musiceiranian.ir/?p=145742
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *