×
×

در ۲۹۲ صفحه با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه

  • کد نوشته: 1453
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • «تداوم تفکر» عنوان کتابی شامل گزیده‌ی گفت‌وگوها و اندیشه‌های علیرضا مشایخی – آهنگساز – است. در این کتاب بخش‌هایی مانند متن نامه‌ی علیرضا مشایخی به شاعران،‌ نویسندگان و شخصیت‌های فرهنگی ایران، مصاحبه با سازمان اسناد ملی ایران، آیا بن‌بست موسیقی نوین ایران شکسته می‌شود؟!، هزار آهنگساز ایرانی، جهان امروز، موسیقی و تعاریف تازه و موسیقی […]

  • «تداوم تفکر» عنوان کتابی شامل گزیده‌ی گفت‌وگوها و اندیشه‌های علیرضا مشایخی – آهنگساز – است.

    در این کتاب بخش‌هایی مانند متن نامه‌ی علیرضا مشایخی به شاعران،‌ نویسندگان و شخصیت‌های فرهنگی ایران، مصاحبه با سازمان اسناد ملی ایران، آیا بن‌بست موسیقی نوین ایران شکسته می‌شود؟!، هزار آهنگساز ایرانی، جهان امروز، موسیقی و تعاریف تازه و موسیقی نوین به چشم می‌خورد.

    این کتاب به اهتمام مجید عسگری جمع‌آوری شده و او در مقدمه نوشته است: هدف از جمع‌آوری این نوشتارها، ایجاد منبعی برای بررسی افکار و شخصیت هنری و علمی علیرضا مشایخی است؛ چرا که تأثیر او در جریان نوگرایی موسیقی ایران غیرقابل انکار است و نام او در زمره‌ی بزرگان تاریخ هنر ایران به ثبت رسیده است. او اکنون استاد و عضو هیأت علمی دانشکده‌ی موسیقی و نمایش پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. تهیه و گردآوری این مطالب به مدت پنج سال به طول انجامید که برخی از بخش‌ها را علیرضا مشایخی مورد بازبینی قرار داد.

    کتاب «تداوم تفکر» در ۲۹۲ صفحه با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه و قیمت ۵۵۰۰ تومان از سوی نشر چشمه منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1453
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *