×
×

آغاز تور کنسرتهای ترانه سرای سابق محسن چاوشی

  • کد نوشته: 144222
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • علی پرمهر در تدارک انتشار سومین آلبوم رسمی آذری

    آغاز تور کنسرتهای ترانه سرای سابق محسن چاوشی
  • ترانه سرای قطعه “بازار خرمشهر” که در سالهای گذشته با صدای محسن چاوشی منتشر و مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت، پس از انتشار دو آلبوم آذری “یاغیش آلتندا” و “سلام یتئیر” در تدارک انتشار جدیدترین آلبوم و آثار خود است.

    به گزارش سایت “موسیقی ما” ، علی پرمهر که در ماه های گذشته کنسرتهایی را نیز در منطقه آذربایجان،شهرستان گرمی،میاندوآب و دشت مغان روی صحنه برده است و با حضور در نظرسنجی شبکه “شما” و کسب عنوان برتر در نظرسنجی این برنامه، در تلاش است جدیدترین آلبوم و آثار خود را روانه بازار نوسیقی کشور کند.

    علی پرمهر معتقد است: «موسیقی آذربایجان قابلیت های بالایی دارد و همواره مورد توجه قشر عظیمی از مخاطبان موسیقی در سراسر کشور قرار گرفته است.»

    خواننده قطعه پرسر و صدای “من تورکم” که آثارش محبوبیت فراوانی در بین دوستداران موسیقی منطقه آذربایجان دارد به زودی کنسرت هایی را در ارومیه و تبریز روی صحنه خواهد برد و قصد دارد تا اواخر امسال نیز کنسرت تهران خود را برگزار کند.

    گفتنی ست این خواننده پیش از این سابقه همکاری به عنوان ترانه سرا با چهره هایی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین و علی عبدالمالکی را در کارنامه اش دارد.

    کنسرت های این خواننده در بین دوستداران موسیقی آذری مورد توجه قرار گرفته است و فروش بلیت های کنسرت این خواننده در مدت زمان کوتاه، اتفاقیست که نوید از ظهور چهره ای جدید در موسیقی آذری دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=144222
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *