×
×

در برنامه «فرمول یک» با اجرای «علی ضیاء» مطرح شد

  • کد نوشته: 143867
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • «علی ضیاء» در برنامه سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت «فرمول یک» میزبان «سید جواد هاشمی» و حجت‌الاسلام «کمیل نظافتی» بود. یکی از مباحث این برنامه به «محسن چاوشی» اختصاص داشت. حجت الاسلام کمیل نظافتی با رای مخاطبان به عنوان روحانی برتر انتخاب شده بود؛ همان روحانی که کلیه اش را به کودک ٨ ساله داد و با […]

    در برنامه «فرمول یک» با اجرای «علی ضیاء» مطرح شد
  • «علی ضیاء» در برنامه سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت «فرمول یک» میزبان «سید جواد هاشمی» و حجت‌الاسلام «کمیل نظافتی» بود. یکی از مباحث این برنامه به «محسن چاوشی» اختصاص داشت. حجت الاسلام کمیل نظافتی با رای مخاطبان به عنوان روحانی برتر انتخاب شده بود؛ همان روحانی که کلیه اش را به کودک ٨ ساله داد و با فروش ماشین شخصی خرج درمان را داد و در امور خیریه فعالیتهای بسیاری دارد و حتی به حیوانات کمک می کند.

    هاشمی درباره او گفت:«آنهایی که در رستوران کیسه دستشان می گیرند و غذاهای مانده را برای حیوانات می برند، قطعا به بهشت می روند. کارهای روحانیونی چون کمیل نظافتی که خود من هم به او رای دادم باید گفته شود تا مردم یاد بگیرند.»

    نظافتی نیز درباره زندگی خود بعد از اهدای کلیه اظهار کرد:«بعد از این اتفاق من به نوعی رابطه بین خیرین و بیماران شدم و جراحی های مختلف کلیه و مغز و استخوان و ریه برای نیازمندان صورت گرفت. خوشبختانه مردم به ما اعتماد کرده اند و پای کار آمده اند و از این به بعد خبرهای خوبی خواهید شنید.»

    تحصیل در حوزه علمیه و رشته موسیقی!
    او با بیان اینکه اکنون در کنار تحصیل در حوزه علمیه دانشجوی موسیقی هم هست، یادآور شد: کلیه دادن اتفاق مهمی نیست، ائمه ما علاوه بر جان و مال از آبرویشان هم می گذشتند و ما هم باید این چنین باشیم.

    محسن نامی به من گفت ۸۰ میلیون برای شما برای هر کار خیری می خواهی هزینه کن!

    وی همچنین در بیان خاطره ای با اشاره به اینکه درباره فرد مشهوری است و او اگر خبردار شود، خوشحال نمی شود، گفت: زمانی برای یک محکوم به اعدام به شیراز رفته بودم، فراخوان دادم و مردم کمتر از ۲۴ ساعت ۵۰ میلیون تومان فرستادند. جوانی به من زنگ زد و گفت من به شما ۸۰ میلیون تومان می دهم به شرطی که شما را ببینم، گفتم من شیراز هستم. گفت من شیراز می آیم و می بینمت. وقتی آمد گفتم چقدر قیافه ات برایم آشناست؟! گفت اسمم محسن است. گفتم فامیلی ات چیست؟ نگفت. گفتم کجا زندگی می کنی؟ نگفت. گفتم کد ملی ات را بگو من می خواهم صورت جلسه کنم. گفت ولش کن! گفتم اگر من رضایت نگیرم این ۸۰ میلیون تومان باید برگشت داده شود. گفت خیالت راحت، اگر رضایت هم نگرفتی، در حساب خودت هم باشد هرجا خواستی هزینه کن! گفتم کثرالله امثالهم، خدا امثال شما را برای من زیاد کند!

    از روی عکس کاور آهنگ، چاووشی را شناختم
    نظافتی افزود: کار انجام و جلوی اعدام گرفته شد. ما هر شب چند تا پیامک تا اذان صبح برای هم می فرستادیم. یک هفته اتفاقی عکس کاور آهنگی را دیدم و او همان آدمی هست که من دیده بودم. او محسن چاووشی بود و بعد از آن هم آهنگ «گلدون» را خواند و او جان یک نفر دیگر را هم نجات داد

    https://musiceiranian.ir/?p=143867
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *