×
×

سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت)

  • کد نوشته: 142685
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • نشست «آیین آواز» با بررسی «زیبایی‌شناسی آواز ایرانی با تکیه بر دانایی و توانایی خواننده» برگزار می‌شود. نهمین نشست آیین آواز عصر روز سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت) از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در این نشست تخصصی آموزشی که سه‌شنبه‌های آخر هر ماه برای معرفی چهره‌های تازه هنر آواز، تجلیل از مدرسان و […]

    سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت)
  • نشست «آیین آواز» با بررسی «زیبایی‌شناسی آواز ایرانی با تکیه بر دانایی و توانایی خواننده» برگزار می‌شود.

    نهمین نشست آیین آواز عصر روز سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت) از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    در این نشست تخصصی آموزشی که سه‌شنبه‌های آخر هر ماه برای معرفی چهره‌های تازه هنر آواز، تجلیل از مدرسان و خوانندگان پیشکسوت و ارائه مباحث فنی و تئوریک آوازی تلاش می‌کند، این‌بار فاضل جمشیدی – خواننده پیشین ارکستر ملی و جامعه‌شناس – همراه جمال‌الدین منبری – آوازخوان، مدرس دانشگاه، نوازنده و آهنگساز – به بحث درباره «زیبایی‌شناسی آواز ایرانی، با تکیه بر دانایی و توانایی خواننده» می‌پردازند.علی شیرازی – خواننده و آوازپژوه – نیز به‌عنوان کارشناس – مجری برنامه، این دو را همراهی خواهد کرد.

    در ادامه، منبری و جمشیدی با همراهی سنتور حسین پرنیا (نوازنده و آهنگساز) آواز مشترکی را به‌صورت بداهه در دستگاه سه‌گاه عرضه خواهند کرد. آوازی که اجراکنندگانش خواهند کوشید با موضوع بحث فنی و تئوریک بیشترین نزدیکی و هماهنگی را داشته و مکمل آن باشد.

    فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان واقع شده و ورود علاقه‌مندان به نهمین برنامه از سلسه نشست‌های آواز آزاد خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=142685
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *