×
×

۲۱ فروردین در سالن نامجو

  • کد نوشته: 140320
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده «شال» نخستین اجرای زنده خود را در خارج از تهران، مهمان اهالی شمال و شهرستان رشت است. کاوه آفاق پس از برگزاری کنسرت‌هایش در تهران و اجرای زنده در جشنواره موسیقی فجر، برای نخستین بار در خارج از تهران روی صحنه خواهد رفت تا نخستین اجرای زنده شهرستان خود را در شهر رشت برگزار […]

    ۲۱ فروردین در سالن نامجو
  • خواننده «شال» نخستین اجرای زنده خود را در خارج از تهران، مهمان اهالی شمال و شهرستان رشت است.

    کاوه آفاق پس از برگزاری کنسرت‌هایش در تهران و اجرای زنده در جشنواره موسیقی فجر، برای نخستین بار در خارج از تهران روی صحنه خواهد رفت تا نخستین اجرای زنده شهرستان خود را در شهر رشت برگزار کند.

    این کنسرت در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نامجو رشت در دو سانس برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز از روزهای گذشته آغاز شده است.

    آفاق در آستانه انتشار آلبوم جدیدش، در تاریخ ۲۰ اردیبهشت نیز در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت و گفته می شود قصد دارد با اجرای قطعات قدیمی و پرخاطره خود و اجرای یک پرفورمنس پرسر و صدا، دوستدارانش را غافلگیر کند.

    آخرین اخبار از آلبوم جدید آفاق، حاکی از آن است که این خواننده سرانجام توانسته مجوز قطعات محبوب خود مثل «شال» و «اتاق آبی» را اخذ نماید و این آثار در قالب دومین آلبوم رسمی آفاق روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    کاوه آفاق نخستین آلبوم رسمی خود را به نام «با قرص‌ها می‌رقصد…» دی ماه سال ۹۴ روانه بازار موسیقی کشور کرد و پس ازانتشار این آلبوم در برج میلاد و سالن برج آزادی به اجرای برنامه پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=140320
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *