×
×

در کنسرت رایگان خواننده سرشناس موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 140160
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • «سالار عقیلی» – خواننده‌ی مطرح موسیقی ایرانی- که در روزهای ابتدایی سال جدید دو کنسرت را در سوئیس و فرانسه اجرا کرده بود، شنبه ۱۲ فرودین ماه در برج میلاد تهران به دیدار مخاطبانش رفت و با همراهی گروه موسیقی راز و نیاز کنسرتی رایگان برای آنها اجرا کرد . در این کنسرت که «جشن […]

    در کنسرت رایگان خواننده سرشناس موسیقی ایرانی
  • «سالار عقیلی» – خواننده‌ی مطرح موسیقی ایرانی- که در روزهای ابتدایی سال جدید دو کنسرت را در سوئیس و فرانسه اجرا کرده بود، شنبه ۱۲ فرودین ماه در برج میلاد تهران به دیدار مخاطبانش رفت و با همراهی گروه موسیقی راز و نیاز کنسرتی رایگان برای آنها اجرا کرد .

    در این کنسرت که «جشن نوروزی» نام داشت، «سالار عقیلی» و گروهش مجموعه‌ای از قطعات خاطره‌انگیز این خواننده را اجرا کردند. در بخش اول قطعه «ایران؛ فدای اشک و خنده تو» که زنده یاد دکتر افشین یدالهی ترانه‌سرایش بود اجرا شد. عقیلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این ترانه سرای محبوب، وطن را به مادرش که در میان جمعیت حاضر بود تقدیم کرد. گروه موسیقی راز و نیاز، بخش دوم کنسرت را با اجرای قطعاتی در « نوا» و «اصفهان» اجرا کرد.

    در این کنسرت اعضای گروه موسیقی راز و نیاز متشکل از حسین محمودی(سنتور)، فردین لاهورپور(نی)، حریر شریعت‌زاده (دف)، محمدرضا اسکندری (مدیر برنامه و تار باس)، علی خشتی‌نژاد (تار)، سحاب تربتی (تنبک)، بابک میرزایی (عود)، روزبه زرعی (کاخن و سازهای کوبه‌ای)، داوود منادی (ویلن‌سل) سالار عقیلی را همراهی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=140160
       
    برچسب ها سالار عقیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *