×
×

در شب میلاد حضرت فاطمه(س)

  • کد نوشته: 139851
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • سینا شعبانخانی» خواننده قطعه مشهور «جادوی خاص» با اجرای زنده در برنامه «سه ستاره» به مجری‌گری «احسان علیخانی»، برای نخستین بار اجرایی در عرصه رسمی را تجربه کرد. این خواننده در شب ولادت حضرت فاطمه(س) برای نخستین بار جلوی دوربین صداوسیما محبوب‌ترین قطعه‌اش (جادوی خاص) را به صورت زنده اجرا کرد. شعبانخانی درباره این حضور […]

    در شب میلاد حضرت فاطمه(س)
  • سینا شعبانخانی» خواننده قطعه مشهور «جادوی خاص» با اجرای زنده در برنامه «سه ستاره» به مجری‌گری «احسان علیخانی»، برای نخستین بار اجرایی در عرصه رسمی را تجربه کرد.

    این خواننده در شب ولادت حضرت فاطمه(س) برای نخستین بار جلوی دوربین صداوسیما محبوب‌ترین قطعه‌اش (جادوی خاص) را به صورت زنده اجرا کرد.

    شعبانخانی درباره این حضور گفت: «خیلی خوشحالم که اولین اجرای زنده رسمی من در تلویزیون، در ویژه برنامه سال نو با اجرای احسان علیخانی و به مناسبت روز مادر صورت گرفت. من هر چه دارم از دعاهای مادرم است و بس. از احسان عزیزم ممنونم که این فرصت را به من داد تا در بهترین روز دنیا یعنی روز مادر، میهمان خانه‌های مردم باشم. از عباس اختری و ایمان قیاسی که کمکم کردند تشکر می‌کنم و و از امیر علیزاده که تنظیم جدید این آهنگ برای تلویزیون را طی ٢۴ ساعت انجام داد یک دنیا ممنونم.»

    شعبانخانی درباره فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: «به امید خدا در سال جدید و پس از تعطیلات، توضیحات دقیقی درباره انتشار آثار و برگزاری اجراهای زنده من از سوی «کامبیز طاهری» که مدیریت برنامه‌هایم را بر عهده دارد اعلام خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=139851
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *