×
×

در مجمع عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی تصویب شد

  • کد نوشته: 1394
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • مجمع‌عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی به اتفاق آرا به «تغییر دوره‌ی تصدی هیأت مدیره کانون‌ها و هیأت مدیره اصلی از دو سال به چهار سال» رأی موافق داد. جلسه مجمع عمومی خانه موسیقی که روز گذشته ـ بیست‌وششم اردیبهشت ماه ـ در خانه موسیقی برگزار شد، مجمع به تغییر دو بند از اساسنامه رأی موافق داد. […]

  • مجمع‌عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی به اتفاق آرا به «تغییر دوره‌ی تصدی هیأت مدیره کانون‌ها و هیأت مدیره اصلی از دو سال به چهار سال» رأی موافق داد.

    جلسه مجمع عمومی خانه موسیقی که روز گذشته ـ بیست‌وششم اردیبهشت ماه ـ در خانه موسیقی برگزار شد، مجمع به تغییر دو بند از اساسنامه رأی موافق داد.

    جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی با حضور ۲۰ نفر (۱۸ عضو حاضر به علاوه دو وکالت) ساعت ۱۵ روزگذشته تشکیل شد.

    دراین جلسه دکتر محمد سریر به عنوان رئیس، نصرالله ناصح پور به عنوان ناظر و داریوش پیرنیاکان به عنوان منشی مجمع در جایگاه قرار گرفتند؛ دکتر سریردر مورد بندهایی که قرار بود در مجمع به تصویب برسد، توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت دو مورد به اتفاق آراء تصویب شد.

    بر اساس این مصوبه مجمع، دوره تصدی هیأت مدیره ۹ گانه خانه موسیقی و همچنین دوره تصدی هیأت مدیره کانون‌های ۹ گانه خانه از ۲سال به ۴ سال تغییر یافت.

    در تبصره تصویب شده در این مجمع، این مصوبه مشمول هیأت مدیره‌های فعلی کانون‌های ۹ گانه و هیأت مدیره‌ی خانه موسیقی است و هیأت مدیره‌های فعلی کار خود را برای چهار سال متمادی ادامه خواهند داد.

    در مصوبه بعدی مجمع، به جای شرکت سه نفراز واجدین شرایط، شرکت در مجمع‌عمومی از طرف کانون‌های ۹ گانه، ۵ نفر در مجمع شرکت خواهند کرد.

    بر اساس تبصره این بند، اعضای وابسته یک در صورت راه‌یابی به مجمع عمومی حق نامزدی برای هیأت مدیره اصلی و بازرسی را ندارند.

    این صورت‌جلسه در یک برگ ودو بند و دو تبصره تنظیم و به امضای اعضاء حاضر در جلسه رسید.

    https://musiceiranian.ir/?p=1394
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *