×
×

خواننده آلبوم «داروگ» عنوان کرد؛

  • کد نوشته: 136758
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده آلبوم «داروگ» از برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید و برگزاری اجراهای زنده‌اش در سال آینده خبر داد. روزبه نعمت‌اللهی که در ماه‌های گذشته چند تک‌آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده، درباره روند فعالیت‌های هنری و کاری خود در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «فعلاً در غار خودم و در حال برنامه‌ریزی برای […]

    خواننده آلبوم «داروگ» عنوان کرد؛
  • خواننده آلبوم «داروگ» از برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید و برگزاری اجراهای زنده‌اش در سال آینده خبر داد.

    روزبه نعمت‌اللهی که در ماه‌های گذشته چند تک‌آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده، درباره روند فعالیت‌های هنری و کاری خود در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «فعلاً در غار خودم و در حال برنامه‌ریزی برای یک بازگشت قدرتمند هستم . کارهایم را از سال آینده شروع می‌کنم. شاید قبل از سال جدید یک یا دو قطعه داشته باشم ولی برنامه‌ریزی برای آلبوم و کنسرت را به سال آینده موکول کرده‌ام.»

    نعمت‌اللهی افزود: «این دو قطعه جدید که قرار است تا پایان سال منتشر کنم، فضای همیشگی کارهایم را همراه با تفاوت‌های ویژه‌ای دارند ولی اصل کاری که به آن فکر می‌کنم کنسرت است و انشاالله از سال آینده شروع می‌شود.»

    خواننده «نفس نفس» در انتهای صحبت‌های خود درباره آلبوم جدید خود نیز گفت: «آلبوم جدیدی را تقریباً آماده کرده‌ام و احتمالاً در سال جدید منتشر شود. این آلبوم آخرین ایده‌های فکری من را شامل می‌شود و برای آن تلاش‌های زیادی انجام شده است.»

    روزبه نعمت‌اللهی آلبوم‌های چون «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «داروگ» و «عمو زنجیرباف» را در سال‌های گذشته روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=136758
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *