×
×

روز دوم اسفند ماه

  • کد نوشته: 136558
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت موسیقی سنتی شبروان با عنوان «ای وطن» روز دوم اسفند ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. گروه موسیقی سنتی شبروان به سرپرستی آرش کاوسی و خوانندگی بهروزافشار،ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. آرش کاوسی سرپرست گروه شبروان با بیان اینکه اعضاء گروه اکثرا از شاگردان اساتید طراز […]

    روز دوم اسفند ماه
  • کنسرت موسیقی سنتی شبروان با عنوان «ای وطن» روز دوم اسفند ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    گروه موسیقی سنتی شبروان به سرپرستی آرش کاوسی و خوانندگی بهروزافشار،ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

    آرش کاوسی سرپرست گروه شبروان با بیان اینکه اعضاء گروه اکثرا از شاگردان اساتید طراز اول موسیقی دستگاهی هستند افزود: «کنسرت ای وطن ازدو بخش تشکیل شده است. بخش اول آن شامل تکنوازی و دو نوازی اعضاء گروه در۳ نوبت کوتاه خواهد بود و بخش دوم اجرا نیز در مایه دشتی ،بیات ترک و ابوعطا می باشد. گروه موسیقی “شبروان” در کنسرت پیش رو به یاد استادان ” وزیری ،صبا و پرویز ایرانپور” تصانیفی را نیز اجرا می کند.»

    وی افزود: «جامعه هنری ایران اکثرا با آثار بی کلام استاد وزیری ارتباط برقرارنموده اند ولی دراین برنامه ۴تصنیف ازساخته های استاد وزیری اجرا می شود که دراجرای این تصانیف ۳ همخوان خانم گروه را همراهی می کنند.»

    گروه شبروان در سال ۱۳۸۷ با حضور تعدادی از هنرمندان علاقمند به موسیقی و با هدف ارائه ی آثار متنوع و اجرای کنسرت با حال و هوا و فضای موسیقی ایرانی تشکیل گردید. این گروه تا کنون اجراهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور داشته است.

    گفتنی است، علاقمندان به این کنسرت برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=136558
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *