×
×

به درخواست سازمان ملل

  • کد نوشته: 1356
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • اولین و دومین دوره نشست جهانی توسعه شهر پایدار به ترتیب در شهرهای بارسلونا و پاریس برگزار شد و سومین آن به همت سازمان ملل و همکاری شهرداری رفسنجان در شهر رفسنجان برگزار می شود. قطعه سپیدار به آهنگسازی سامان احتشامی به درخواست سازمان ملل برای سومین نشست جهانی توسعه شهر پایدار نوشته شد. سامان […]

  • اولین و دومین دوره نشست جهانی توسعه شهر پایدار به ترتیب در شهرهای بارسلونا و پاریس برگزار شد و سومین آن به همت سازمان ملل و همکاری شهرداری رفسنجان در شهر رفسنجان برگزار می شود.

    قطعه سپیدار به آهنگسازی سامان احتشامی به درخواست سازمان ملل برای سومین نشست جهانی توسعه شهر پایدار نوشته شد.
    سامان احتشامی،آهنگساز با اعلام این خبر گفت:این قطعه برای ارکستر بزرگ ساخته شده است و از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران برای ضبط آن کمک گرفته ام.
    وی با اشاره به اینکه این فروم جهانی قرار است خرداد ماه در شهر رفسنجان برگزار شود،خاطرنشان کرد:اولین و دومین دوره نشست جهانی توسعه شهر پایدار به ترتیب در شهرهای بارسلونا و پاریس برگزار شد و سومین آن به همت سازمان ملل و همکاری شهرداری رفسنجان در شهر رفسنجان برگزار می شود.
    به گفته احتشامی، در این برنامه بین المللی، ۴۰ نماینده از کشورهای مختلف جهان شرکت می کنند
    وی همچنین از انتشار چهار آلبوم در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد:قرار است تابستان سال جاری موسیقی متن فیلم های رستگاری در ۸:۲۰،این ترانه عاشقانه نیست،شازده کوچلو،شکاف،خط ساغر و بعضی از کارهایم را در قالب لوح فشرده  منتشر کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1356
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *