×
×

۳۰ اردیبهشت‌ماه در «یوش»

  • کد نوشته: 1349
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • شهرام ناظری – شوالیه‌ی آواز ایران – برای بزرگداشت «نیما یوشیج» در «یوش» می‌خواند. این هنرمند با تأیید این خبر گفت: این مراسم به مناسبت همایش نیماشناسی در پنجاهمین سال‌روز درگذشت نیما یوشیج – پدر شعر نو ایران – با حضور جمعی از صاحب‌نظران ادبیات از سوی دانشکده‌ی ادبیات دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. ناظری افزود: در این کنسرت که صبح […]

  • شهرام ناظری – شوالیه‌ی آواز ایران – برای بزرگداشت «نیما یوشیج» در «یوش» می‌خواند.

    این هنرمند با تأیید این خبر گفت: این مراسم به مناسبت همایش نیماشناسی در پنجاهمین سال‌روز درگذشت نیما یوشیج – پدر شعر نو ایران – با حضور جمعی از صاحب‌نظران ادبیات از سوی دانشکده‌ی ادبیات دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

    ناظری افزود: در این کنسرت که صبح ۳۰‌ اردیبهشت‌ماه در منزل نیما برگزار می‌شود، قرار است قطعاتی بر مبنای شعرهای نیما و قالب‌ نیمایی اجرا شود.

    او همچنین از برگزاری کنسرتی در کیش خبر داد و گفت: در فضای هتل داریوش کیش (دروازه‌ی ملل) در تاریخ‌های ۴، ۵ و ۶ خرداد کنسرتی را در ساعت ۲۲ اجرا می‌کنم.

    حمیدرضا مخملباف – مدیر هتل داریوش – نیز در این‌باره بیان کرد: این برنامه که کنسرت موسیقی ملی ایران است،‌ در حاشیه‌ی خلیج فارس و با عنوان گرامی‌داشت این خلیج برگزار می‌شود.

    او افزود: فروش بلیت این کنسرت از طریق مرکز رزرواسیون هتل در شهر تهران و کیش انجام می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1349
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *