×
×

یک کارشناس موسیقی:

  • کد نوشته: 1348
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • کارشناس موسیقی و مدرس آموزشگاه موسیقی «ماهوران» گفت: آموزش موسیقی نه‌تنها در مراکز غیرمجاز آموزشی موسیقی، بلکه در انجمن موسیقی و سازمان تبلیغات هم غیرمجاز است. کاظم‌پوره اظهار داشت: انجمن موسیقی محل تجمع هنرمندان موسیقی برای ارتقاء این هنر است و آموزش موسیقی در این انجمن غیرقانونی است. وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی موسیقی […]

  • کارشناس موسیقی و مدرس آموزشگاه موسیقی «ماهوران» گفت: آموزش موسیقی نه‌تنها در مراکز غیرمجاز آموزشی موسیقی، بلکه در انجمن موسیقی و سازمان تبلیغات هم غیرمجاز است.

    کاظم‌پوره اظهار داشت: انجمن موسیقی محل تجمع هنرمندان موسیقی برای ارتقاء این هنر است و آموزش موسیقی در این انجمن غیرقانونی است.

    وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی موسیقی کار انجمن موسیقی نیست، افزود: آموزش موسیقی در همه انجمن‌های موسیقی سایر استان‌های کشور تعطیل و تنها استانی که آموزش موسیقی در انجمن آن انجام می‌شود، خوزستان است و فعالیت موسیقی در انجمن غیرقانونی است.

    مدرس آموزشگاه موسیقی ماهوران گفت: در استان ما نظارت بر موسیقی وجود ندارد و فعالیت مراکز غیرمجاز آموزش موسیقی بر فعالیت آموزشگاه‌های مجاز لطمه وارد می‌کند، این مراکز حتی در صورت متوقف شدن، فعالیت خود را در منزل و مغازه‌ها ادامه می‌دهند و کسی نمی‌تواند جلودار آن‌ها باشد.

    وی افزود: آموزش غیرمجاز حتی برای آموزش ابتدایی موسیقی هم درست نیست. آموزش‌های ابتدایی پایه آموزش موسیقی هستند و در صورت درست نیاموختن آن‌ها، هنرجو هرگز نمی‌تواند موسیقی را درست بیاموزد.

    کاظم‌پوره با بیان اینکه موسیقی پاپ یک موسیقی وارداتی و غیرملی است، گفت:‌ با اینکه این موسیقی ابتدا حرام اعلام شده بود، اما هم اکنون شاهدیم که آموزش آن در مراکز غیرمجاز در حال گسترش است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1348
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *