×
×

با اجرای اشعار عرفانی

  • کد نوشته: 134503
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر میرآترا با اجرای موسیقایی اشعار عرفانی از شاعرانی چون فروغی بسطامی، مولانا و هوشنگ ابتهاج با آهنگسازی «میر امیر میری» و با صدای «محمد کرد» روی صحنه می‌رود. «میرامیر میری»، رهبر این ارکستر می‌‌گوید در این اجرا قطعاتی بر اساس ساز تنبور تنظیم شده و با ۱۶ نوازنده به روی صحنه می‌رود: «ارکستر میرآترا […]

    با اجرای اشعار عرفانی
  • ارکستر میرآترا با اجرای موسیقایی اشعار عرفانی از شاعرانی چون فروغی بسطامی، مولانا و هوشنگ ابتهاج با آهنگسازی «میر امیر میری» و با صدای «محمد کرد» روی صحنه می‌رود.

    «میرامیر میری»، رهبر این ارکستر می‌‌گوید در این اجرا قطعاتی بر اساس ساز تنبور تنظیم شده و با ۱۶ نوازنده به روی صحنه می‌رود: «ارکستر میرآترا با ۶۰ عضو ثابت مدت پنج سال است که فعالیت خود را به شکل جدی آغاز کرده و سعی می‌کند ترکیب ملموس‌تری از ارکسترسیون ایرانی را پایه‌ریزی کند. نام ارکستر به معنای فرزند آتش است و ما تلاش می‌کنیم همچون نام ارکستر نشانه‌ی روشنایی و گرما باشیم.»

    او درباره قطعات اجرایی‌ در این کنسرت می‌‌گوید: «در این برنامه دو قطعه از افسانه تنبور سید خلیل عالی‌نژاد را نیز اجرا می‌کنیم. همچنین سازهای بزک، عود، کمانچه را نیز در اجرا به‌کار می‌بریم تا رنگ‌بندی جذاب‌تری به آن بدهیم. دو کوبه‌ای‌نواز خوب نیز ما را در این برنامه همراهی می‌کنند. حضور حمیدرضا یوسفی و استاد نبیل یوسف شریداوی از نقاط قوت این اجرا محسوب می‌شود. همچنین خوانندگی ارکستر بر عهده محمد کرد است که به مدت پنج سال در کنار ما فعالیت کرده است.»

    ارکستر میرآترا ۱۱ بهمن‌ماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.84200.ir   و سایت تیواال مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=134503
       
    برچسب ها ارکستر میرآترا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *